هنگامی که ریزر با هدفون های بی سیم Hammerhead True Wireless خود در سال 2019 به بازار آمد، یکی از اولین شرکت هایی بود که حالت بلوتوث کم تأخیر را برای بازی در نظر گرفت. این ویژگی است که از آن زمان به هدفون های مختلف راه پیدا کرد و بازار بی سیم در این بین فقط رقابتی تر شده است. حال این شرکت نسل دوم ایربادز تمام بیسیم Hammerhead را معرفی کرد که 30 دلار بیشتر از نسخه قبلی 100 دلار قیمت دارد اما دارای ویژگی های ممتاز اضافی است.

برای شروع، ایربادز جدید شامل قابلیت حذف نویز فعال و روشنایی RGB هستند. شما همان تجربه حذف نویز را نخواهید داشت که می توانید از هدفون ریزر با قیمت 200 دلار Hammerhead True Wireless Pro انتظار داشته باشید، با این حال، ریز ادعا می‌کند که Hammerhead قادر خواهد بود صداهای موجود در یک قطار یا یک هواپیما را تا حد خوبی حذف کند.

قابلیت منحصر به فرد ایربادهای جذاب ریزر را باید امکان تنظیم و انتخاب رنگ RGB تعبیه شده در پشت دستگاه به وسیله Audio App ریزر دانست. به کمک این اپلیکیشن همچنین قادر خواهید بود تا تنظیمات صدای ایرباد Hammerhead را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. از دیگر ویژگی‌های هدفون‌های جدید ریزر می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کرد. ریزر طراحی این هدفون‌ها را نیز به شکلی انجام داده تا کیفیت صدای بهتری در اختیار کاربران قرار بگیرد و با آناتومی گوش افراد بیشتری سازگار باشد.

میزان مصرف باتری ایربادهای Hammerhead بستگی زیادی به میزان استفاده از قابلیت حذف نیز فعال و نورپردازی RGB  خواهد داشت. به گفته ریزر، در صورت خاموش بودن این دو قابلیت، می‌توانید تا 6 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از ایربادها استفاده کنید. همچنین کیس‌ نیز تا 26 ساعت شارژ اضافه برای دستگاه شما به ارمغان خواهد آورد. با این حال، اگر بخواهید از حذف نویز فعال و RGB  استفاده کنید، اعداد بالا به ترتیب تا 4 و 20 ساعت تقلیل پیدا می‌کنند. این آمار هرچند چندان بالا نیست، در مقایسه با برخی ایربادهای مشابه در بازار، شارژدهی مناسبی محسوب می‌شود. هدفون‌های بی‌سیم Hammerhead با قیمت 129 دلار برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *