موبایل و تبلت

معرفی آنر مجیک پرو پلاس با طراحی جذاب و دوربین های قدرتمند

آنر در حال بازگشت به بخش پرچمدار با ترکیب سه گوشی قدرتمند سری مجیک 3 است. علاوه بر معرفی نسخه معمولی و پرو، آنر همچنین از گوشی مجیک 3 پرو پلاس نیز پرده برداری کرد. این دستگاه مجهز به چهار دوربین قدرتمند بوده، درحالیکه نمایشگر و پیکربندی آن با سری مجیک 3 یکسان است.

این بدان معناست که مجیک 3 پرو پلاس نمایشگر 6.67 اینچی Flex OLED با انحنای 89 درجه در کناره ها و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. پشتیبانی از HDR10+ بخشی از ویژگی نمایشگر بوده و برخلاف دو گوشی دیگر این سری، مجیک 3 از محافظ کریستالی نانو استفاده کرده که سه برابر سخت تر از پنل های محافظ معمولی است.

ماژول دوربین شش ضلعی جاییست که بیشترین ارتقا را در مجیک 3 پرو پلاس شاهد هستیم؛ به جای سنسور IMX766 سونی، آنر یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX700 سونی 1/1.28 اینچی با اندازه پیکسل 1.22um به عنوان دوربین اصلی بکارگرفته است. این سنسور پشت یک لنز 23 میلی متری f/1.9 قرار داشته و از فوکوس خودکار Full Pixel Octa PD پشتیبانی می کند.

دوربین فوق عریض نیز در مقایسه با سایر دستگاه های این سری یک گام بزرگ رو به جلو است – شامل سنسور 1/2 اینچی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می باشد. دو دوربین دیگر – یعنی سنسور تک رنگ 64 مگاپیکسلی f/1.8 و لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر – از روی مجیک 3 پرو به ارث برده است. پنجمین دوربین 8×8 dTOF برای عکس های پرتره واضح است. دوربین جلو در سوراخ پانچ به شکل قرص یک سنسور با زاویه دید 100 درجه و در کنار سنسور ToF قرار دارد.

Honor این طرح را “iconic” می نامد ، و در حالی که برخی می گویند این مدل شباهت زیادی به Huawei Mate 40 Porsche Design دارد، ما نمی توانیم آنها را به خاطر الهام گرفتن از شرکت مادر قدرتمند زمانی متهم کنیم. این دستگاه بسیار زیبا به نظر می رسد و دارای پنل پشتی نانو سرامیک است که قرار است واقعا بادوام باشد.

بقیه برگه مشخصات تقریباً از مجیک 3 پرو منتقل شده است – مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با درجه IP68، چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس، ابزارهای ویرایش ویدیو از IMAX Enhanced و شارژ سریع 66 وات سیمی برای باتری 4،60 میلی آمپر ساعتی. به لحاظ نرم افزاری، این گوشی Magic UI 5 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند. آنر مجیک پرو پلاس تنها یک گزینه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود است. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی و سفید با قیمت 1499 یورو راهی بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا