معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 نشان دهنده چند نمونه برتر برای پرچمداران سامسونگ است. به عنوان مثال، اولین گوشی های هوشمندی است که به کاربران اجازه می دهد هنگام تغییر از آیفون به گوشی اندرویدی، تمام سابقه چت واتس اپ خود را به صورت یکپارچه منتقل کنند.

این ویژگی واتس اپ فقط در گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 کار می کند، اما به زودی قابلیت دسترسی آن به اکثر دستگاه های اندروید و iOS گسترش می یابد. دیگر نمایش جالب این هفته، بر اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت متمرکز شده، که برخی از اپلیکیشن ها نظیر تیمز، آفیس و اوت لوک برای گوشی های تاشوی جدید سامسونگ بهینه سازی شده اند.

غول مستقر در ردموند از همکاری جدید خود با سامسونگ برای بهبود عملکرد اپلیکیشن های آفیس خود در گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 خبر داد. همچنین، همکاری بین دو شرکت گسترش یافته تا Teams و Outlook را در تجربه گوشی های تاشو ادغام کند. با شروع این دو گوشی تاشو، می توانید چندین اپلیکیشن را همزمان از طریق پنجره Multi-Active اجرا کنید. مثلا، اجرای مایکروسافت اکسل و پاورپوینت کشیدن و انداختن یک جدول به محتویات ارائه شده در حال حاضر بسیار راحت خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به ترتیب با قیمت پایه 1800 دلار و 1000 دلار در دسترس هستند و انتظار می رود در تاریخ 27 آگوست فروش آن از آمریکا و اروپا شروع شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *