گجت و پوشیدنی

هدست‌های متا کوئست هنگام عرضه ویژن پرو، پخش ویدیوی فضایی را دریافت می کنند

اپل ضبط و پخش ویدیوی فضایی را به یک نقطه فروش کلیدی هدست خود تبدیل کرده است، اما این تنها دستگاهی در شهر نخواهد بود که می تواند ویدیوهای استریوسکوپی را مدیریت کند. هدست‌های واقعیت مجازی متا کوئست قابلیت پخش ویدیوی فضایی را دریافت می‌کنند که کاملاً همزمان با عرضه فردای اپل ویژن پرو است.

می‌توانید ویدیوهای فضایی را از طریق اپلیکیشن موبایل Meta Quest به طور مستقیم از آیفون خود آپلود کنید، اما برای ساخت ویدیوها به آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس نیاز دارید. برای حفظ فضای بسیار مهم هارد دیسک، محتوا در فضای ابری ذخیره می شود و نه هدست. پس از آپلود، می توانید بارها و بارها خاطرات گرانب ها را زنده کنید، زیرا عمق افزایش یافته فیلم های فضایی بسیار جذاب است.

متا چندین ویدیوی نمایشی را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانید ببینید که این همه هیاهو برای چیست. این ویژگی منحصر به Meta Quest 3 نیست که اخیراً منتشر شده است. از طریق Meta Quest 2 و Meta Quest Pro می توانید ویدیوهای فضایی را مشاهده کنید. شایان ذکر است که عینک‌های Viture One و One Lite XR می‌توانند ویدیوهای فضایی را نیز پخش کنند.

نمایش ویدیو بخشی از یک به روز رسانی سیستم بزرگتر است که چندین ارتقاء دیگر را برای کاربران Quest به ارمغان می آورد. مرورگر وب این هدست اکنون می‌تواند بازی‌های مبتنی بر وب را با پشتیبانی از گیم‌پدهای خارجی انجام دهد. علاوه بر این، پخش زنده فیسبوک پس از عرضه محدود اکنون برای همه در دسترس است. در نهایت، برخی اقدامات سریع تک حرکتی جدید وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا