نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید iCloud برای ویندوز با اضافه شدن مدیریت رمزعبور

اپل مدتهاست به کاربران مک، آیفون و آیپد اجازه می دهد تا با استفاده از اپلیکیشنی که می توانید از Microsoft Store دریافت کنید، به درایوهای iCloud خود در رایانه دسترسی پیدا کنند. در حالی که این نرم افزار به شما امکان می دهد عکس ها و فایل های خود را دانلود کنید، هرگونه گذرواژه ذخیره شده بر روی keychain شما یک موضوع پیچیده تر بود.

با نسخه 12.5 iCloud برای ویندوز، اپل یک مدیریت رمز عبور به نرم افزار اضافه کرده است. پس از دانلود بروزرسانی از مایکروسافت استور، می توانید از این ابزار برای افزودن، ویرایش، کپی و چسباندن، حذف و جستجوی گذرواژه هایی که در iCloud keychain خود ذخیره کرده اید، استفاده کنید. همچنین هنگام گشت و گذار آنلاین می توانید از اپلیکیشن به همراه افزونه مایکروسافت اج یا گوگل کروم برای تکمیل خودکار گذرواژه استفاده کنید.

اپل می گوید این اپلیکیشن همه گذرواژه های شما را در یک پایگاه داده رمزگذاری شده در رایانه شما ذخیره می کند و آنها را از طریق یک کانال امن به افزونه مرورگر مربوطه منتقل می کند.  این برنامه به طور خودکار نام کاربری و گذرواژه های وب سایت را ذخیره و همگام سازی می کند، اما در اپ ها و سایر اطلاعات شخصی حساس مانند شماره کارت اعتباری شما این کار را انجام نمی دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا