نرم افزار و اینترنت

گوگل مپس نزدیکترین دوچرخه برقی یا اسکوتر Spin را نمایش می دهد

از امروز، کاربران گوگل مپس می توانند نزدیکترین دوچرخه برقی یا اسکوتر برقی موجود شرکت Spin را در زمان واقعی پیدا کنند. این اپلیکیشن همچنین به شما زمان رسیدن به وسیله نقلیه مورد نظر، محدود باتری و زمانی که می توانید انتظار داشته باشید هنگام سوار شدن به مقصد برسید، را نمایش می دهد.

اسکوترها هنگام جستجو در مسیرها، هم در دوچرخه و هم در برگه حمل و نقل عمومی ظاهر می شوند. اگرچه کاربران قادر خواهند بود نزدیکترین وسیله نقلیه الکترونیکی Spin را با گوگل مپس پیدا کنند، اما به منظور پرداخت هزینه وسیله و باز کردن قفل آن به اپلیکیشن Spin هدایت می شوند. Ben Bear، مدیر عامل شرکت Spin در بیانیه مطبوعاتی گفت: با این ادغام، Spin به میلیون ها کاربر گوگل مپس این امکان را می دهد که دوچرخه برقی و اسکوتر را در سفرهای روزانه خود به اشتراک بگذارند.

Spin تنها شرکت اسکوتر الکترونیکی نیست که با گوگل همکاری می کند. در سال 2019، گوگل مپس با Lime، دیگر مارک بزرگ این فضا ادغام شد. گوگل با شرکت های اشتراک سواری مانند Uber و Lyft همکاری کرده تا گزینه های حمل و نقل را نیز در اپ خود قرار دهد. Spin به نوبه خود، در حال حاضر در پلتفرم های دیگر مانند Citymapper و Moovit ادغام شده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا