فناوری

شیائومی از نام تجاری Mi خود فاصله می گیرد

شیائومی در چند سال گذشته به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. براساس گزارشات، شیائومی در حال حذف نام تجاری محصول “Mi” خود است؛ سایت XDA Developers ابتدا خبر تغییر نام محصولات پرچمداری مانند Mi 11 به شیائومی را منتشر کرده بود.

سخنگوی شرکت شیائومی در بیانیه ای اظهار کرد:

از سه ماهه 2021، سری محصولات شیائومی”Mi” به “Xiaomi” تغییر نام می دهد. این تغییر حضور جهانی برند تجاری ما را متحد می کند و شکاف ادراک بین نام تجاری و محصولات را از بین می برد. این تغییر ممکن است مدتی طول بکشد تا در همه مناطق اعمال شود.

شیائومی می گوید که همچنان برند ردمی را حفظ خواهد کرد، به این معنی که محصولات رده بالای شیائومی در کنار محصولات ردمی خط متمایزی را تشکیل خواهند داد. به گفته این شرکت، محصولات شیائومی “نمایانگر قله فناوری هستند و تجربه ای برتر را ارائه می دهند”، در حالی که محصولات ردمی “نوآوری بزرگی را با قیمت مناسب تر به ارمغان می آورند و مخاطبین جوانتری را هدف قرار می دهند.”

به گفته شیائومی این نامگذاری به مرور در مورد اکوسیستم و محصولات اینترنت اشیاء ما نیز اعمال خواهد شد، اگرچه لوگوی برند Mi در حال حاضر همچنان در فروشگاه های Mi Home شیائومی مورد استفاده قرار می گیرد. جدیدترین محصول این ماه گوشی در سری Mi Mix به عنوان پیشگام این تغییر عمل کرد، زیرا شیائومی از آن به عنوان Xiaomi Mix 4 یاد کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا