دوربین های دیجیتال

معرفی دوربین سینمایی RED V-Raptor ST با قیمت 25000 دلار

شرکت RED امروز جدیدترین دوربین سینمایی پرچمدارش را با نام V-Raptor ST رونمایی کرد. V-Raptor ST اولین عضو از نسل جدید دوربین های DSMC3 این شرکت و بهترین دوربین های خاص این شرکت تا به امروز است.

V-Raptor ST دارای سنسور 8K VV با وضوح 35.4 مگاپیکسلی CMOS است. سنسور 8K VV با اندازه قطری 46.31 میلی متر بزرگتر از سنسورهای فول فریم 35 میلی متری استاندارد است. RED ادعا می کند که این سنسور دارای دامنه پویایی بیش از 17 توقف بوده که بالاترین در رنج این است.

V-Raptor ST قابلیت ضبط همزمان با وضوح و نرخ فریم بالا را دارد. این دوربین می تواند کیفیت وضوح کامل 8K با سرعت 120 فریم بر ثانیه، 4K با سرعت 240 فریم بر ثانیه و 2K با سرعت 480 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. V-Raptor ST دارای سوکت RF یکپارچه است، به این معنی که با لنزهای RF کانن خارج از جعبه و لنزهای EF کانن با آداپتور سازگار است.

بدنه دوربین از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که دارای پایه های 1/4 اینچی بوده که در سراسر آن سوراخ شده است. در کنار آن یک صفحه نمایش کوچک داخلی برای عملکرد دوربین و پشت آن خروجی های SDI وجود دارد. سمت چپ دارای پورت برای ذخیره سازی است؛ V-Raptor ST از کارت های استاندارد CFexpress مانند Komodo استفاده می کند و از کارت های ذخیره سازی اختصاصی مدلهای قبلی خودداری می کند.

V-Raptor ST از یک نمایشگر داخلی برای پیش نمایش ویدیو مانند Komodo برخوردار نیست، بنابراین باید یک صفحه نمایش خارجی را ضمیمه کنید. با این حال ، دوربین می تواند یک منبع تغذیه 1080p را به صورت بی سیم از طریق شبکه Wi-Fi به یک مانیتور خارجی ارسال کند. همچنین می توانید با استفاده از برنامه RED Control، دوربین را کنترل کرده و یک پیش نمایش زنده از دستگاه iOS یا اندروید دریافت کنید.

V-Raptor ST قرار است با قیمت 2500 دلار عرضه شود، اما تنها چیزی که برای این قیمت دریافت می کنید بدنه دوربین و یک آداپتور برق برای کارکردن دوربین از شبکه اصلی است. اگر قصد خرید باندل پایه دارید، علاوه بر یک ال سی دی 7 اینچی DSMC3 RED Touch، کارت 660 گیگابایتی RED PRO CFexpress، کارت ریدر RED CFexpress، دو پک باتری REDVOLT MICRO-V، شارژر باتری RED، دو گریپ  V-Raptor wing و کابل RED EXT-to-Timecode دریافت می کنید و همه آنها 29.580 دلار هزینه دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا