توییتر چند ماه گذشته در فوریه امسال ویژگی Super Follow را معرفی کرده بود و پس از مدت ها انتظار، این ویژگی بالاخره راه اندازی شد. افزودن بر این، ویژگی جدید بخشی از برنامه شرکت برای گسترش جریان درآمد خود است.

ویژگی Super Follows در توییتر به کاربران این امکان را می دهد تا از اشتراک ماهانه برای اشتراک مطالب منحصر به فرد مشترک در توییتر، هزینه ای را برای دنبال کنندگان دریافت کنند. در حال حاضر، تنها کاربرانی در آمریکا و کانادا که از نسخه iOS توییتر استفاده می کنند قادر خواهند بود برخی از حساب ها را Super Follow کنند، اما این شرکت می گوید که این ویژگی در هفته های آینده به کاربران مناطق دیگر نیز راه پیدا می کند.

حسابهای واجد شرایط می توانند قیمت اشتراک Super Follow را تعیین کنند و شبکه اجتماعی سه گزینه ارائه می دهد – 2.99 دلار، 4.99 دلار و 9.99 دلار در ماه. سپس ایجادکنندگان می توانند برخی از توییت ها را برای مشترکان علامت گذاری کنند در حالی که به دنبال کنندگان بدون دستمزد خود در توییت های معمولی ادامه می دهند.

برای تمایز مشترکان پولی از مشترکان رایگان، مشترکان پولی با نشان ویژه Super Follower مشخص می شوند. توییتر می گوید نماد در پاسخ ها نشان داده می شود، و توانایی فالوورها را برای تعامل مستقیم با حساب هایی که از آنها پشتیبانی می کند بالا می برد. این گزینه در گزینه های کسب درآمد در نوار کناری اپلیکیشن موجود است. برای واجد شرایط بودن استفاده از این ویژگی، کاربر باید در آمریکا باشد و بیش از 10 هزار دنبال کننده و حداقل 25 توییت در یک ماه گذشته داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *