با ورود iOS 16، صاحبان آیفون مجبور نخواهند بود با نصب نرم افزار کامل برای آخرین وصله های امنیتی سر و کار داشته باشند. اپل در حال راه اندازی یک ویژگی جدید با سیستم عامل تلفن همراه به نام Rapid Security Response است که این شرکت را قادر می سازد تا به طور خودکار اصلاحات امنیتی را در بین بروزرسانی نرم افزار استاندارد خود بر روی دستگاه های کاربران اعمال کند.

این یکی از ویژگی‌های امنیتی است که غول فناوری در WWDC امسال اعلام کرده، همراه با Safety Check که به کاربران راهی سریع می‌دهد تا ببینند کدام مخاطبین به اطلاعات مکان و تقویم خود دسترسی دارند. Safety Check همچنین مجوزهای استفاده شده توسط هر برنامه در دستگاه را به آنها نشان می دهد.

همانطور که MacRumors اشاره می‌کند، iOS 16 بخش جدیدی را در قسمت بروزرسانی‌های خودکار در تنظیمات به نام Install System and Data Files اضافه می‌کند. وقتی روشن است، کاربران می‌توانند اصلاحات نرم‌افزاری را دریافت کنند که با بروزرسانی‌های کامل مرتبط نیستند، به‌طور خودکار نصب می‌شوند و نیازی به ریستارت گوشی هایشان ندارند. به‌طور پیش‌فرض هنگام ارتقا به سیستم‌عامل جدید روشن می‌شود، بنابراین کسانی که نمی‌خواهند نصب خودکار داشته باشند، باید به یاد داشته باشند که آن را خاموش کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *