نرم افزار و اینترنت

امکان حذف پیام ها توسط ناظران چت در مایکروسافت تیمز

مایکروسافت تیمز به طور گسترده در چندین حوزه کاربردی از جمله کار سازمانی، آموزش، استفاده شخصی و دولت استفاده می شود. استفاده و در دسترس بودن آن به ویژه برای مشتریانی که در برنامه های Microsoft 365 ثبت نام کرده اند، بسیار مهم شده است. مایکروسافت به اهمیت آن، به ویژه در همه گیری در حال وقوع پی می برد، و شروع به ادغام آن در ویندوز 11 در سطح سیستم عامل نیز کرده است.

همانند اکثر نرم افزارهای خود که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود، مایکروسافت به طور مرتب اپلیکیشن تیمز را با ویژگی ها و پیشرفت های جدید به روز می کند. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت بر روی قابلیت جدیدی کار می کند که به سرپرستان چت اجازه می دهد پیام ها را در Teams حذف کنند.

این ویژگی را می توان در وضعیت “در حال توسعه” در نقشه راه محصول Teams در اینجا مشاهده کرد. اگرچه مایکروسافت در حال حاضر به جزئیات زیادی اشاره نکرده، اما می گوید این قابلیت را به مدیران ارائه می دهد تا آنها بتوانند بحث نامناسب یا خارج از موضوع را در چت تیمز حذف کنند. مایکروسافت می گوید این ویژگی را با در نظر گرفتن کاربران Education طراحی کرده، اما آن را در همه انواع تیمز در سراسر جهان، از جمله دسکتاپ، گوشی هوشمند، DoD و GCC High گسترش می دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا