نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام تردز به زودی به دایرکت مسیج مجهز می شود

اینستاگرام تردز تازه منتشر شده، در حال حاضر به یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار موفق تبدیل شده است. اکنون، به نظر می رسد که متا در حال برنامه ریزی برای بهبود بیشتر تجربه با اضافه کردن DM (پیام های مستقیم) است.

در کمتر از یک هفته، تردز توانست نزدیک به 100 میلیون کاربر به دست آورد و رکوردهای صنعت را شکست. بسیاری آن را جایگزینی برای توییتر می‌دانستند که خودش مشکلاتی را پشت سر گذاشته است. اما علیرغم اینکه Threads یک پلتفرم میکروبلاگینگ مانند توییتر است، هنوز ویژگی های اساسی خاصی مانند DM را ارائه نکرده است. اما به نظر می رسد که عملکرد پیام رسانی خیلی دور نیست.

پیش از این، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، پیشتر اعلام کرده بود که این شرکت قصد ندارد به این زودی ها DM را عرضه کند. با این حال، سند فاش شده ای که توسط Business Insider پیدا شده، نشان می دهد که دایرکت مسیج یکی از ویژگی هایی است که به زودی ارائه می شود.

طبق گزارش جدید، این شرکت همچنین در حال کار بر روی بخش جدید “Trends & Topics” به همراه “جستجوی بهبودیافته” و “پیام‌رسانی” است. به‌روزرسانی که این ویژگی‌ها را به ارمغان می‌آورد، اساساً بر اساس بازخورد سازندگان، بهبودهای مختلفی را برای پلتفرم ارائه می‌کند. بنابراین واضح است که DMها احتمالاً یکی از پر درخواست ترین ویژگی ها بوده اند. از آنجایی که تردز نیز زیر چتر متا بوده، ممکن است از پیام‌رسانی کراس پلتفرمی مانند اینستاگرام نیز پشتیبانی کند که به شما امکان می‌دهد در مسنجر به دوستان خود پیام دهید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا