خلاقانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارند خوش شانس هستند: سامسونگ از کارت حافظه جدید میکرو اس دی خود به نام PRO Plus و EVO Plus رونمایی کرد که دارای فضاهای ذخیره سازی سفارشی برای تقاضای فیلمبرداران و عکاسان است که به منظور ضبط ویدیوهای 4K یا عکس های با کیفیت بالا به صورت لحظه ای محتوای خود را جمع آوری می کنند.

سامسونگ در رابطه با کارت های حافظه جدیدش اظهار داشت:

کارت حافظه جدید سامسونگ با 10 سال ضمانت محدود، دوام بیشتر و حداکثر نیم ترابایت ظرفیت ذخیره سازی، فضای کافی برای عکس های 360 درجه، ساعت های 4K UHD ضبط دوربین و فیلمبرداری هوایی پهپاد و موارد دیگر را فراهم می کند.

کارت های جدید microSD و SD سری Pro Plus سرعت خواندن تا 160 مگابایت بر ثانیه (مگابایت بر ثانیه) و حداکثر 120 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن را ارائه می دهند. به گفته سامسونگ، این سرعت ها 1.3 برابر سریعتر از کارت های نسل قبلی است. کارتهای جدید microSD برای تحمل همه چیز از آب و دمای شدید گرفته تا ضربه مغناطیسی و اشعه ایکس ساخته شده اند.

کارت های حافظه جدید سری میکرو اس دی PRO Plus در ظرفیت های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در دسترس بوده که به ترتیب 34 دلار، 54 دلار و 109 دلار قیمت دارند. سری EVO Plus نیز از ظرفیت 64 تا 512 گیگابایت عرضه شده و قیمت آن از 18 دلار تا 99 دلار متغیر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *