روکو امروز از Streaming Stick 4K، جدیدترین دستگاه استریمینگ خود رونمایی کرد. این محصول جدید که 49.99 دلار قیمت داشته، قرار است جایگزین Streaming Stick Plus شود که مدتهاست به عنوان یکی از بهترین استریمینگ ها زیر 100 دلار توصیه می شود. سخت افزار جدید با ویژگی هایی مانند Dolby Vision HDR و عملکرد سریعتر، نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است.

در حال حاضر 30 درصد سریعتر بوت می شود و دارای یک گیرنده Wi-Fi طولانی مدت است که سرعت هایی تا دو برابر سریعتر را ارائه می دهد. Roku می گوید دستگاه می تواند پهنای باند و عملکرد استریم را به طور هوشمند بر اساس شرایط شبکه شما بهینه کند. Streaming Stick 4K مانند نسخه قبلی خود از AirPlay 2 و HomeKit اپل پشتیبانی کرده و همچنین می تواند به خانه های هوشمند آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت متصل شود.

طبق معمول، Streaming Stick 4K مستقیماً به درگاه HDMI تلویزیون متصل شده و می تواند از دید پنهان شود. محصول جدید روکو شامل یک کنترل از راه دور صوتی (با کنترل تلویزیون) است که از دستورات صوتی push-to-talk پشتیبانی می کند. اگر کنترل های بدون دست را برای یافتن چیزی برای تماشا ترجیح می دهید، می توانید به استریم استیک 4K پلاس 69.99 دلار دست پیدا کنید.

این بار، “پلاس” به این معنی است که شما همچنین Roku Voice Remote Pro را دریافت می کنید، که دارای باتری قابل شارژ و میکروفون های میانی است که به ریموت اجازه می دهد جستجوهای صوتی یا دستورات شما را حتی زمانی که روی میز قرار گرفته، دریافت کند. این کنترل های صوتی شامل قابلیت قرارگیری آسان Voice Remote Pro در صورت گم شدن در بالشتک های کاناپه یا رفتن به MIA در جاهای دیگر در اتاق نشیمن است.

به طور جداگانه، Roku همچنین امروز اعلام کرد که توانایی ایجاد یک سیستم فراگیر 5.1 با استفاده از Streambar یا Streambar Pro، دو جفت بلندگوی بی سیم روکو و یک ساب ووفر بی سیم را اضافه می کند. در این تنظیمات، نوار صدا به عنوان یک مرکز اختصاصی عمل می کند و به بلندگوهای چپ و راست جلو اجازه می دهد تا غوطه وری بیشتری را ایجاد کنند.

و در مورد ساندبارها، TCL در ماه اکتبر یک ساندبار بی سیم Roku TV با قیمت 179.99 دلار منتشر می کند. همانطور که از نامش پیداست، طراحی شده است تا با تلویزیونی که نرم افزار Roku را اجرا کرده، جفت شود. در این صورت ، کنترل های ساندبار یکپارچه را در منوهای تلویزیون، همگام سازی خودکار صدا/تصویر و مکان انعطاف پذیرتری دریافت می کنید زیرا نیازی به نگرانی در مورد اجرای کابل از ساندبار به تلویزیون خود ندارید.

روکو می گوید Streaming Stick 4K قرار است در اواسط اکتبر وارد خرده فروشان آمریکا و بریتانیا شود و در ماه های آینده به کانادا و مکزیک و دیگر کشورهای آمریکای لاتین خواهد آمد. Streaming Stick 4K Plus نیز در ماه اکتبر از Roku.com و همه خرده فروشان بزرگ آمریکا در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *