آموزش

نحوه استفاده از حالت پرتره در چت تصویری اینستاگرام

حالت پرتره جدید برای چت تصویری در iOS 15 (که در 20 سپتامبر 2021 راه اندازی شد) فقط برای فیس تایم نیست. اپ های شخص ثالث مانند اینستاگرام نیز سرگرم کننده هستند. حالت پرتره فقط ظاهر ما را بهتر می کند و اگر اپ های چت تصویری بیشتری با آن کار می کنند، آن را می گیریم.

درحالیکه نمی توان گفت که اینستاگرام روش خوبی برای چت تصویری است، اما برای دسترسی به افرادی که ممکن است دارای قابلیت فیس تایم یا حساب های Zoom نباشند، مفید است. اکنون در این مقاله، روش فعال سازی حالت پرتره برای برقراری تماس تصویری را به شما آموزش خواهیم داد. برای اینکار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل هرکسی که می خواهید تماس گرفته، بروید. پس از ورود به نمایه آنها، روی دکمه “Call” که باید در کنار دکمه های “Following” و “Message” ظاهر شود، ضربه بزنید.
  2. “Video Chat” را از کادر باز شده انتخاب کنید.
  3. هنگامی که تماس شما برقرار شد و تماس شما در جریان است، انگشت خود را بکشید تا مرکز کنترل آیفون خود را نشان دهد. (جالب اینجاست که تنظیم حالت پرتره در خود برنامه اینستاگرام نیست. هنگامی که مرکز اطلاع رسانی خود را بالا می آورید، باید دو کادر جدید را در بالای صفحه مشاهده کنید:  Video Effects و Mic Mode.)

از مرکز اطلاع رسانی خود خارج شوید و از پس زمینه بلور خود در اینستاگرام لذت ببرید.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا