علاوه بر همه رایانه های شخصی جدید سرفیس که امروز معرفی شده اند، مایکروسافت همچنین از Surface Slim Pen به روز شده با ویژگی انقلابی جدید خبر می دهد که آن را “سیگنال های لمسی” می نامد که هنگام استفاده از قلم در سرفیس پرو 8 یا سرفیس لپ تاپ استودیو با سیستم عامل ویندوز 11، حالت هپتیک واقعی را ارائه می دهد.

مایکروسافت می گوید Surface Slim Pen 2 جدید همچنین دارای یک تجربه جدید “Zero-Force Inking” است که باعث می شود جوهر دیجیتالی “به محض برخورد با صفحه از قلم به صورت روان جریان پیدا کند.” علاوه بر این، مایکروسافت همچنین بازخورد لمسی اضافه کرده که سیگنال های هپتیک را برای تقلید از احساس نوشتن روی کاغذ واقعی ارسال می کند.

سیگنال های لمسی همچنین می توانند تشخیص اینکه چه موقع از حرکات طبیعی مانند دور زدن برای انتخاب گروهی از کلمات یا دور زدن موارد استفاده کرده اید را آسان تر کند. بازخورد لمسی یکی از مواردی است که برای درک واقعی آن باید استفاده کنید.

Surface Slim Pen 2 را می توان از طریق پایه شارژ Surface Slim Pen مخصوص خود ، یا در صورت داشتن سرفیس لپ تاپ استودیو، از طریق قسمت شارژ موجود در قسمت جلویی دستگاه، شارژ کرد. کاربران Surface Pro X و Surface Pro 8 می توانند Surface Slim Pen 2 را از طریق Type Cover که جداگانه فروخته شده، شارژ کنند. Surface Slim Pen 2 برای پیش خرید امروز با قیمت 129.99 دلار در ایالات متحده در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *