نرم افزار و اینترنت

انتشار اپ یوتیوب موزیک روی ساعت های قدیمی Wear OS در هفته جاری

نسخه Wear OS اپلیکیشن یوتیوب موزیک در حال پخش بر روی تعداد انگشت شماری از ساعت های قدیمی Wear OS 2 از جمله Fossil ،Michael Kors و Mobvoi است، پس از اینکه قبلاً به طور انحصاری بر روی ساعت هوشمند جدید سامسونگ Wear OS 3 مجهز به گلکسی واچ 4 مجهز شده بود. این اپ به مشترکان یوتیوب موزیک پریمیوم اجازه می دهد آهنگ ها را در ساعت های هوشمند سازگار دانلود کرده و بدون نیاز به گوشی متصل به موسیقی آفلاین گوش دهند.

این اپ جدید اولین بار هنگامی که گوگل و سامسونگ اعلام کردند که سیستم عامل های Wear OS و Tizen خود را برای ایجاد Wear OS 3 ادغام می کنند، به تفصیل توضیح داده شد و گزارش های اولیه نشان می داد که این اپ برای دستگاه هایی که سیستم عامل قدیمی Wear OS 2 را اجرا می کنند، عرضه نمی شود. با این حال، مانند پشتیبانی آفلاین اسپاتیفای در Wear OS، اپ جدید یوتیوب موزیک اکنون برای مجموعه وسیع تری از دستگاه ها در دسترس خواهد بود.

این اپ از فروشگاه گوگل پلی در دستگاه های سازگار قابل دانلود است و از ویژگی دانلود هوشمند گوگل پشتیبانی می کند، که هنگام اتصال به Wi-Fi به طور خودکار آهنگهای دانلود شده برای پخش محلی را تازه می کند. گوگل می گوید نسخه جدید اپ این هفته برای مجموعه ساعت های هوشمند فسیل و Michael Kors Gen 6 و همچنین TicWatch Pro 3 GPS Mobvoi ،TicWatch Pro 3 Cellular/LTE و TicWatch E3 در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا