شرکت TCL از عینک هوشمند Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition رونمایی کرد. این محصول از یک صفحه نمایش میکرو LED استفاده کرده که طی سه سال گذشته در داخل شرکت توسعه یافته است.

این صفحه نمایش رنگی شفاف بوده، بنابراین یک عینک معمولی به نظر می رسند و آن را از عینک های هوشمند مفهومی شیائومی متمایز می کند که فقط دارای صفحه نمایش تک رنگ و همچنین از میکرو LED است. در هر دو مورد LEDها کوچک هستند، فقط 4 میکرومتر اندازه دارند، اما تیم TCL یک الگوریتم اختصاصی ایجاد کردند که به عینک Thunderbird امکان می دهد یک تصویر تمام رنگ نشان دهند.

در اصل، هدف این است که گوشی هوشمند خود را یا حداقل صفحه نمایش آن را برای شروع جایگزین کنید. شما می توانید اخبار را بخوانید، پیام ها را مشاهده کنید، برنامه خود را بررسی کنید، خانه هوشمند خود را کنترل کنید و غیره. همه اینها مزایای است که نمایشگر عینک آن جلوی شما به نمایش می گذارد.

دمو منتشر شده نشان می دهد که عینک دارای یک دوربین داخلی است (که روی پل بینی قرار دارد). می توانید عکس هایی بگیرید که به طور خودکار به گوشی شما منتقل می شوند. در این اولین اعلامیه هیچ جزئیاتی در مورد دوربین و در واقع خود عینک وجود ندارد. در حال حاضر به نظر می رسد شما هنوز به گوشی خود برای ارائه اتصال به اینترنت نیاز دارید؛ عینک ها عمدتا یک صفحه نمایش با کنترل های لمسی ساده هستند. TCL فاش نکرده که Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition چه زمانی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد یا قیمت آنها چقدر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *