گجت و پوشیدنی

ریلمی واچ T1 با توانایی پخش آفلاین موزیک معرفی شد

ریلمی امروز میزبان رویدادی در چین بود که در آن از دو گوشی هوشمند جدید GT Neo2T و Q3s رونمایی کرد. در کنار آن، این برند اولین ساعت هوشمند خود را در چین با نام ریلمی واچ T1 ارائه کرد.

واچ T1 دارای ویژگی هایی است که در دیگر ساعت های هوشمند ریلمی موجود در بازارهای جهانی، در دسترس نیست که می توان به تماس های صوتی از طریق بلوتوث 5.0، فناوری NFC برای پرداخت و 4 گیگابایت حافظه داخلی، که به شما امکان می دهد تا 500 آهنگ را در آن ذخیره کنید. بنابراین با واچ T1 می توانید بدون نیاز به گوشی هوشمند، مستقیماً از طریق بلوتوث یا هدفون به موسیقی گوش دهید.

بقیه ویژگی های Watch T1 تقریباً استاندارد هستند. شما می توانید نظارت خواب، مانیتور فعالیت با پشتیبانی از 110 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر استرس و نظارت بر سطح اکسیژن خون را دریافت کنید. آخرین مورد را می توان هنگام خواب اندازه گیری کرد. واچ T1 دارای صفحه نمایش AMOLED رنگی 1.3 اینچی با رزولوشن 416 در 416 پیکسل است که توسط شیشه گوریلا محافظت می شود و از واچ فیس های و نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند.

این ساعت هوشمند با تمرین تنفس، کنترل موسیقی و دوربین و پیش بینی آب و هوا همراه است. دارای GPS داخلی با پشتیبانی از GLONASS ،Galileo و Beidou است، بنابراین لازم نیست برای ردیابی دقیق مسیر به گوشی هوشمند خود اعتماد کنید. ساعت واچ T1 تا 50 متر در برابر آب مقاوم است و با باتری 228 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 7 روز دوام بیاورد. T1 همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند و ادعا می شود که آداپتور همراه تنها در 35 دقیقه باتری را به طور کامل شارژ می کند.

واچ T1 دارای قاب فولادی ضد زنگ، با بندهایی از جنس سیلیکون یا چرم است که بسته به نوع نسخه ای که انتخاب می کنید. این پوشیدنی در رنگ های مشکی، سبز و مشکی نعناع عرضه می شود. ریلمی واچ T1 با قیمت 699 یوان (110 دلار/95 یورو) عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا