سامسونگ به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی برای One UI 4 آینده به اشتراک گذاشته است. بروزرسانی One UI 4 Beta در حال حاضر برای برخی از گوشی های سامسونگ در دسترس است و انتظار می رود نسخه پایدار تا چند هفته دیگر در دسترس قرار گیرد. در ویدیوی تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، در پایان، سامسونگ فاش کرد که One UI Book 4 نیز وجود خواهد داشت که برای لپ تاپ ها طراحی شده است.

همانطور که از نام آن مشخص است، این نسخه ای از پوسته سفارشی لپ تاپ های این برند خواهد بود. پس از انتشار، One UI Book 4 برای گلکسی بوک پرو 360، گلکسی بوک پرو، گلکسی بوک فلکس 2، گلکسی بوک و گلکسی بوک ادیسه در دسترس خواهد بود. همچنین انتظار داریم که برای لپ‌تاپ‌های آینده یا آینده این شرکت در دسترس باشد. مشابه تاثیر One UI 4 بر گوشی های هوشمند، One UI Book 4 ظاهر سیستم عامل ویندوز و اپلیکیشن ها را تغییر می دهد تا مطابق با طراحی سامسونگ باشد. به نظر می رسد هدف پشت این کار تجربه بصری مشابهی را در گوشی ها و لپ تاپ های آن ارائه می دهد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد اینکه One UI Book 4 آینده چگونه خواهد بود یا چه عناصری در سیستم عامل ویندوز تغییر خواهد کرد، وجود ندارد. با توجه به اینکه ویندوز مانند اندروید منبع باز نیست، سامسونگ کار زیادی نمی تواند انجام دهد. باید منتظر انتشار آن باشیم یا اینکه غول کره جنوبی اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

این نیز کاری بزرگ است که این شرکت برای ادغام بیشتر ویژگی های خود در سیستم عامل ویندوز مایکروسافت انجام می دهد. قبل از این پوسته سفارشی، سامسونگ اولین سیستمی بود که به گوشی های اندرویدی و ویندوز اجازه می داد با هم کار کنند. همچنین، سامسونگ همچنین برخی از اپ های مایکروسافت را در گوشی های هوشمند خود قرار داده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *