موتورولا به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را در چین عرضه کرده است. موتو G51 با پردازنده اسنپدراگون مجهز به 5G به همراه تنظیمات دوربین سه گانه وارد بازار می شود. موتورولا G51 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس است که نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز را برای تجربه کاربری روان تر ارائه می دهد. در زیر کاپوت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس، به دستگاه قدرت می بخشد.

برای حافظه، دستگاه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (UFS 2.2) ارائه می‌کند که می‌توان آن را از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد، در حالی که رم آن را نیز می‌توان تا 3 گیگابایت به صورت مجازی بهبود بخشید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اندروید 11، سنسور اثر انگشت در پشت، وای فای 5، بلوتوث نسخه 5.2، GPS، پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

قابل ذکر است که این گوشی هوشمند از شبکه های مستقل (SA) و استاندارد شبکه غیر مستقل (NSA) حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند و با مشارکت China Mobile در چین عرضه می شود. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه Dolby برای صدا است. در پشت ماژول دوربین سه گانه با چینش دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می باشد. موتو G51 برای پیکربندی ذخیره سازی 8/128 گیگابایتی خود 1499 یوان (تقریباً 235 دلار آمریکا) قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *