استیل سریز، امروز نسخه های جدیدی از ماوس های گیمینگ Aerox 3 Wireless و Aerox 3 را معرفی کرد که شامل رنگ بندی جدید Snow نیز می شود. نسخه‌های 2022 سری Aerox که برای عملکرد فوق‌سبک طراحی شده و برای سریع‌ترین ضربه‌ها بهینه‌سازی شده‌اند، دارای اسکیت‌های 100 درصد PTFE هستند تا گیمرها بتوانند رقبا را تا حد Trigger شکست دهند.

SteelSeries Aerox 3 Wireless (2022 Edition)

ماوس فوق‌العاده سبک Aerox 3 Wireless با داشتن 200 ساعت گیم‌پلی بی‌سیم مداوم در حالت‌های 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث، و افزایش وزن تنها به 68 گرم، به گونه‌ای طراحی شده که عملکردی سریع و بدون اتصال به گیمرها ارائه دهد. سوئیچ های نسل جدید Golden Micro IP54 کلیک های بی عیب و نقصی را ارائه می دهند و Quantum 2.0 Dual Wireless سیگنال پایدار و قابل اعتمادی را فراهم می کند. برای دقت دقیق، حسگر نوری TrueMove Air ردیابی کامل پیکسلی را تضمین می‌کند، در حالی که اسکیت‌های گلاید PTFE 100% Virgin Grade، کنترل و سرعت بالاتری را به گیمرها ارائه می‌دهند. افزودن بر این، نورپردازی RGB سه زون و کابل USB-C برای شارژ سریع و سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند.

SteelSeries Aerox 3 (2022 Edition)

Aerox 3 با وزن بسیار سبک 59 گرم، به طور خاص برای سرعت و گیم پلی بدون دردسر طراحی شده است. اسکیت های گلاید 100% virgin grade PTFE، کنترل و سرعت بیشتری را فراهم کرده، در حالی که کابل فوق مشبک نرم USB-C کشش کمتری را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، Aerox 3 از نسل جدید سوئیچ‌های Golden Micro IP54 بهره می‌برد که برای 80 میلیون کلیک رتبه‌بندی شده است (3 برابر ماندگاری موجود در سایر ماوس‌های بازی)، همچنین با سنسور گیمینگ اپتیکال TrueMove Core، و نورپردازی RGB سه زون همراه است.

نسخه‌های SteelSeries 2022 Aerox 3 و Aerox 3 Wireless اکنون در رنگ‌های Snow یا Onyx عرضه می شوند که به ترتیب 60 دلار و 100 دلار قیمت دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *