موبایل و تبلت

عرضه گوشی اقتصادی ZTE Blade L9

شرکت ZTE یک گوشی هوشمند اقتصادی به نام Blade L9 را در مکزیک معرفی کرد. این دستگاه دارای مشخصات متوسطی مانند صفحه نمایش با وضوح پایین، تراشه Unisoc، سیستم عامل اندروید گو و باتری مناسب است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی TFT است که از وضوح 960 در 480 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی می کند. حاشیه بالایی دستگاه دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس های ویدیویی است.

با حرکت به پشت، Blade L9 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED است. این گوشی از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی نمی کند. لبه سمت چپ آن دارای پورت microUSB و سمت راست آن دارای دکمه هایی برای تنظیم صدا و پاور است. لبه بالایی گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا است، در حالی که قسمت پایینی آن خالی است.

تراشه Unisoc SC7731E که شامل یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی بوده، این دستگاه را هدایت می کند. همچنین دارای 1 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه microSD برای ذخیره سازی اضافی بوده و بر روی اندروید 11 گو ادیشن اجرا می شود. Blade L9 دارای باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است. ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، 3G، Wi-Fi و بلوتوث 4.2 را ارائه می دهد. ZTE Blade L9 در رنگ‌های مشکی و آبی موجود است. قیمت آن 83 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا