نرم افزار و اینترنت

نرم افزار ویژوال استودیو 2022 و Net 6 منتشر شد

مایکروسافت نرم افزار ویژوال استودیو 2022 و Net 6 منتشر کرده و هر دو برای دانلود در دسترس هستند. هنوز ویژوال استودیو 2022 برای مک در دسترس عموم قرار نگرفته، اما این شرکت انتشار سومین پیش‌نمایش را که همراه با .NET 6 و غیره بوده، ارائه کرد (علاوه بر این، اعلام شد که پیش‌نمایش آینده پشتیبانی از M1 را اضافه خواهد کرد)

مایکروسافت در اطلاعیه خود تاکید کرد که هدف از این نسخه آسان کردن زندگی در هنگام کدنویسی است. دو ویژگی جدید که تجربه برنامه نویسی را بهبود می بخشد IntelliCode و Hot Reload هستند. IntelliCode یک ابزار همراه کد با کمک هوش مصنوعی است که می تواند به شما در نوشتن خطوط کامل کد کمک کند. برای درج پیشنهاد، فقط کافی است روی کلید تب دوبار ضربه بزنید. IntelliCode همچنین به‌دنبال ویرایش‌های مکرر است و در مواردی که مشکلات مشابهی وجود دارد، اصلاحاتی را در کد شما پیشنهاد می‌کند.

با Hot Reload که با دات نت و سی پلاس پلاس کار می کند، می توانید بلافاصله پس از ویرایش کد، تغییرات برنامه خود را مشاهده کنید. با Hot Reload دیگر نیازی به باز استقرار  و راه‌اندازی مجدد برنامه‌تان نیست، که باعث صرفه‌جویی در وقت شما و کاهش ناامیدی می‌شود. اگر دوست دارید نرم افزار را آزمایش کنید، می توانید به کانال پیش نمایش Visual Studio 2022 رفته و نسخه 17.1 را دانلود کنید. برای استفاده از آخرین ویژگی‌های پیش‌نمایش که در آن بیلدهای پیشرفته هستند، به Tools > Manage > Preview Features بروید تا موارد را روشن یا خاموش کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا