گجت و پوشیدنی

آپدیت جدید Vive Focus 3 با بهبود عملکرد ردیابی دستی

شرکت HTC به‌روزرسانی فریموری جدیدی را برای Vive Focus 3 مستقل ارائه کرده که قابلیت‌های ردیابی دستی آن را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. این شرکت می گوید نسخه 3.0.999.284 فریمور به طور قابل توجهی عملکرد، ثبات و دقت ویژگی را بهبود می بخشد.

Vive Focus 3 با ردیابی دستی در ماه جولای معرفی کرد، به کاربران می دهد تا از دستانشان به عنوان کنترلر استفاده کنند. با ارتقای موتور نرم‌افزاری، HTC می‌گوید این هدست می‌تواند حرکات سریع دست را راحت‌تر ردیابی کرده و حرکات نزدیک به زوم را با دقت بیشتری تشخیص دهد.

از آنجایی که شرکت این ویژگی را برای توسعه دهندگان باز کرد، این پیشرفت ها به ردیابی دستی بهتر در برنامه ها تبدیل می شود. توسعه دهندگان می توانند شش حرکت دستی از پیش تعریف شده فعلی هدست را در برنامه های واقعیت مجازی خود ادغام کنند و HTC قبلاً گفته بود که در آینده ژست های حرکتی دیگری نیز اضافه خواهد شد.

زمانی که سازنده Vive Focus 3 را در ماه جولای عرضه کرد، متوجه شدیم که بهترین هدست واقعیت مجازی مستقل تاکنون است. با این حال، این یک رقیب مستقیم برای Quest 2 نیست، زیرا قیمت آن 1300 دلار است. برخلاف هدست Oculus (اکنون متا)، کاربران تجاری را هدف قرار می دهد و نه مصرف کنندگان معمولی که می خواهند از تجربیات VR در خانه خود لذت ببرند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا