اوپو هر ساله میزبان رویدادی برای ارائه آخرین نوآوری ها و فناوری های خود است و زمان کنفرانس 2021 فرا رسیده است. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد که رویداد Inno Day 2021 در 14 و 15 دسامبر (۲۳ و 24 آذر) در شنژن چین برگزار خواهد شد، در حالی که شرکت کنندگان از سراسر جهان می توانند از اولین دنیای مجازی Inno World بازدید کنند.

اوپو با افتخار می گوید که این رویداد مجازی “به عنوان یکی از تعاملی ترین رویدادهای راه اندازی آنلاین در سال های اخیر شناخته می شود”. سنت Oppo Inno Day در سال 2019 آغاز شد، جایی که شاهد عینک‌های واقعیت افزوده، 5G CPE و یک ساعت هوشمند بودیم که اکثر گجت‌ها در حال حاضر محصولات واقعی هستند و در بازار فروخته می‌شوند.

سال گذشته اوپو گوشی هوشمند مفهومی رول شونده را معرفی کرد و امسال ما دو رویداد خواهیم داشت: یک “محصول نوآورانه” در 23 آذر و یک “نمایش پرچمدار جدید” در 24 آذر. Oppo Inno World صحنه مجازی این رویداد خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند از تمام سالن های نمایشگاه بازدید کنند. آنها همچنین می توانند آواتارهای منحصر به فردی ایجاد کنند و یکدیگر را دعوت کنند تا به دنبال تخم مرغ های عید پاک پراکنده در دنیای مجازی بگردند. ثبت نام در حال حاضر باز است و همه می توانند بپیوندند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *