نرم افزار و اینترنت

واتس اپ به شما اجازه می دهد تمام چت ها را به طور پیش فرض ناپدید کنید

واتس اپ در حال اضافه کردن قابلیت های جدیدی به ویژگی پیام های ناپدید شدن خود است که به کاربران امکان می دهد پیام ها را در یک چت تنظیم کنند تا پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار حذف شوند. واتس‌اپ می‌گوید که کاربران اکنون این گزینه را خواهند داشت که پیام‌های ناپدید شده را به‌طور خودکار برای تمام چت‌های یک به یک جدید خود فعال کنند، به طوری که همه پیام‌های بعدی به‌طور خودکار از سرویس حذف می‌شوند.

سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا همچنین می‌گوید که به کاربران گزینه‌های بیشتری برای مدت زمان قبل از حذف یک پیام می‌دهد. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، کاربران تنها این گزینه را داشتند که پیام ها پس از هفت روز ناپدید شوند. با این حال، در آینده، گزینه ای نیز وجود خواهد داشت که آنها را تنها پس از 24 ساعت یا 90 روز حذف کنید. عملکرد جدید قبلاً توسط WABetaInfo در حال توسعه گزارش شده بود.

واتس‌اپ خاطرنشان کرد که روشن کردن پیام‌های ناپدید شده به‌طور پیش‌فرض بر چت‌های موجود تأثیری نخواهد داشت. هنگامی که یک چت انفرادی جدید را شروع می کنید، یک اعلان ظاهر می شود که می گوید ویژگی پیام های ناپدید شونده فعال است، همراه با یادداشتی که می گوید به طور پیش فرض روشن است. همچنین می‌توانید تنظیمات را برای چت‌های فردی خاموش کنید.

اگرچه تنظیمات پیش‌فرض جدید روی چت‌های گروهی تأثیری نمی‌گذارد، واتس‌اپ می‌گوید هنگام ایجاد گروه‌ها گزینه جدیدی را اضافه کرده تا به شما امکان دهد ویژگی پیام‌های ناپدید شونده را فعال کنید. واتس‌اپ می‌گوید ویژگی‌های جدید اکنون در تمامی پلتفرم‌ها در دسترس هستند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا