موبایل و تبلت

وان پلاس 9 و 9 پرو آپدیت Oxygen OS 12 را دریافت کردند

وان پلاس یک بروزرسانی پایدار جدید برای وان پلاس 9 و 9 پرو در اکثر مناطق منتشر کرده است. این به‌روزرسانی شامل Oxygen OS 12 مبتنی بر اندروید 12 است. Oxygen OS 12 تغییرات جدیدی را در پوسته اندرویدی اخیراً Oppo-fied به ارمغان می آورد.

حتی با این به‌روزرسانی، رابط کاربری Oxygen OS را با وجود ادغام اخیر تیم Color OS اوپو با وان پلاس حفظ می‌کند. اکنون برخی از المان های طراحی و انیمیشن های وجود دارد که جدید به نظر می رسند. آیکون‌های برنامه نیز با تکسچرهای جدید به‌روزرسانی می‌شوند و طبق گفته وان پلاس “طراحی الهام‌گرفته از متریال کاملاً جدید و یکپارچه سازی نورها و لایه‌ها” است.

وان پلاس Shelf دارای یکسری تغییرات است؛ سبک های بیشتری از کارت Shelf دیده می شود و سه کارت جدید وجود دارد: Earphone Control Card، OnePlus Scout و OnePlus Watch Card برای نگاهی به آمار تناسب اندام. Work-Life Balance اکنون با به‌روزرسانی موجود است و به شما امکان می‌دهد با استفاده از Quick Setting بین حالت‌های کار و زندگی جابجا شوید. هر حالت را می توان با تنظیمات اعلان خاص برنامه سفارشی و بر اساس مکان، شبکه Wi-Fi یا زمان فعال کرد.

گالری به‌روزرسانی شده تا از طرح‌بندی‌های کوچک‌تر برای بزرگ‌نمایی پشتیبانی کند، در حالی که در میان تصاویر بندانگشتی حرکت می‌کنید. Canvas Always On-Display همچنین با استایل های جدید، خطوط رنگ و کنترل دانه ای بیشتر رنگ ها و ظاهر به روز شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا