گوگل برای دارندگان دستگاه‌های پیکسل، یک Pixel Feature Drop جدید ارائه کرده است. همه اینها به پیکسل 6 و 6 پرو هدایت می شوند، اما طبق گفته گوگل، برای بقیه پیکسل هایی که هنوز پشتیبانی می شوند، زیر مجموعه ای از “به روز رسانی های مرتبط” دریافت خواهند کرد.

برای شروع، پیکسل 6 پرو دارای قابلیت UWB (Ultra-wideband) است که به شما امکان می‌دهد به سرعت عکس‌ها و فایل‌های دیگر را با استفاده از عملکرد Nearby Share به اشتراک بگذارید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کاربران پیکسل 6 و 6 پرو از عملکرد کلید دیجیتال خودرو نیز برخوردار خواهند بود که به شما امکان می‌دهد مدل‌های انتخابی BMW را باز کنید و شروع کنید.

سایر ویژگی ها برای گروه وسیع تری جذاب خواهد بود. ویژگی Quick Tap to Snap به پیکسل 4a 5G و کاربران بالاتر این امکان را می‌دهد تا برای شروع، با دو بار ضربه زدن به پشت گوشی ها، مستقیماً از صفحه قفل خود به اسنپ چت دسترسی داشته باشند. این ویژگی تاکنون تنها در پیکسل 6 در دسترس بود. در همین حال، گوشی های هوشمند پیکسل 3 یا جدیدتر، اکنون می‌توانند مدت زمان نگه داشتن دکمه پاور را برای فعال کردن گوگل اسیستنت تنظیم کنند.

این ویژگی باعث می‌شود زمانی که مثلاً می‌خواهید گوشی را خاموش کنید، دستیار دیجیتال به اشتباه فعال نشود. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی برای دارندگان پیکسل 3 (و بالاتر)، Bass Slider است که به شما امکان می دهد محدوده باس موجود برای هدفون های پیکسل بادز سری A را دو برابر کنید (اکنون از منفی 1 به  مثبت 4).

گوگل در حال گسترش تشخیص تصادف خودرو به تایوان، ایتالیا و فرانسه است و به شما این امکان را می‌دهد که مکان و جزئیات خود را به‌طور خودکار هنگام شناسایی تصادف خودرو برای امدادگران اضطراری ارسال کنید. همچنین ویژگی “Now Playing” اضافه شده که به شما امکان می دهد آهنگی را شناسایی کرده و به سرعت آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنید. در نهایت، گوگل زبان‌های جدیدی از جمله ژاپنی، فرانسوی و آلمانی را اضافه کرده که می‌توان آن‌ها را در برنامه ضبط رونویسی کرد. همه این ویژگی‌ها اکنون بر روی دستگاه‌های پیکسل در دسترس هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *