کامپیوتر

رونمایی گیگابایت از BRIX Extreme با تراشه AMD Ryzen 5000U

از زمانی که چند سال پیش NUC توسط اینتل معرفی شد، فضای مینی رایانه ها شروع به کار کرد و یکی از محبوب ترین جایگزین های NUC سری BRIX از گیگابایت بود و این شرکت به تازگی BRIX Extreme را معرفی کرده است.

این اولین سری BRIX گیگابایت بر اساس سری AMD Ryzen 5000U است و سه گزینه مختلف به شکل R3-5300U، R5-5500U و R7-5700U در دسترس خواهد بود. این به پردازنده‌های چهار، شش و هشت هسته‌ای با TDP 15 وات ترجمه می‌شود، اگرچه همه اینها به جای Zen 3 مبتنی بر Zen 2 هستند، که کمی ناامیدکننده است.

همچنین اولین دستگاهی است که دیده‌ایم که از ماژول جدید AMD RZ608 WiFi 6 و بلوتوث 5.2 استفاده می‌کند که چندی پیش معرفی شد. از سایر ویژگی ها می توان به پورت اترنت 2.5 گیگابیت در ثانیه، اسلات M.2 PCIe 3.0 NVMe برای SSD، دو پورت HDMI 2.0a، یک پورت پورت mini DP و یک پورت USB-C با حالت DP Alt اشاره کرد که هر دو از حالت دیسپلی پورت پشتیبانی می کنند و همه خروجی های نمایشگر می توانند به طور همزمان با چهار نمایشگر 4K استفاده شود.

گیگابایت BRIX Extreme را در یک شاسی پروفایل کوچک و کمی بزرگتر ارائه می دهد که می تواند یک درایو 2.5 اینچی SATA یا یک ماژول توسعه اختیاری را در خود جای دهد. ماژول توسعه می تواند یک جفت اسلات M.2 NVMe اضافه کند، اگرچه آنها به PCIe 3.0 x1 یا SATA محدود می شوند، اما یک ماژول با یک اسلات M.2 NVMe با همان محدودیت، به علاوه یک رابط اترنت اضافی، یک رابط RS-232 از طریق درگاه RJ45 وجود دارد.

گیگابایت یک براکت نصب VESA و همچنین یک آداپتور برق 135 واتی دارد که به ما گفته شد سرعت بهینه افزایش CPU و GPU را می‌دهد. گیگایایت اطلاعات در مورد قیمت این مینی کامپیوتر منتشر نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا