کامپیوتر

آی مک پرو با طراحی مشابه iMac M1 و تراشه M1 Pro/Max خواهد بود

اپل در حال اصلاح مجموعه کامپیوترهای خود با پردازنده های سیلیکون خودش است و دستگاه بعدی برای ارتقاء اپل آی مک پرو است که انتظار می رود تا چند ماه دیگر عرضه شود. بر اساس گزارش جدید مارک گورمن، مجدداً تاکید شده که آی مک پرو آینده این غول فناوری با طراحی اصلاح شده و مشخصات ارتقا یافته ارائه خواهد شد.

گفته می شود آی مک پرو 27 اینچی دارای طراحی مشابه آی مک 24 اینچی است که از چیپست M1 قدرت می گیرد. گزارش هایی وجود دارد که ادعا می کند دستگاه ممکن است نمایشگر نور پس زمینه Mini LED و نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته باشد. در داخل، انتظار می‌رود این دستگاه با چیپست‌های اخیراً معرفی‌شده M1 Pro و M1 Max اپل عرضه شود، همان پردازنده‌هایی که مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی مک‌بوک پرو را که سال گذشته عرضه شدند، تامین می‌کنند.

در حالی که هیچ ارتباط رسمی از سوی اپل در مورد این مدل آی‌مک پرو آینده وجود ندارد، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این محصول احتمالاً در اوایل سال 2022 و احتمالاً در رویداد بهار عرضه می‌شود. به غیر از اپل آی مک پرو، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه چندین محصول جدید در طول سال جاری است، از جمله ایرپادز پرو 2، چیپست M2، مدل‌های جدید مک بوک با پردازنده جدید و موارد دیگر.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا