فناوری

اولین گوشی هوشمند Nothing تابستان عرضه می شود

Nothing امروز قبل از پخش زنده “The Truth” تایید کرد، این شرکت اولین گوشی خود، Phone 1 را در تابستان امسال منتشر خواهد کرد. کارل پی مدیرعامل Nothing، جزئیات انگشت شماری را در مورد دستگاه آینده به اشتراک گذاشت و در عین حال قول داد که در ماه های آینده اطلاعات بیشتری را فاش کند.

این شرکت اعلام کرد که گوشی جدیدش دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون و سیستم عامل Nothing OS است، نسخه اصلاح شده اندروید که “بهترین ویژگی ها” سیستم عامل موبایلی گوگل را به همراه دارد و آن را “فقط به موارد ضروری” تقلید می کند. این شرکت قول داده است که Nothing OS تجربه‌ای سریع و روان را با رابط کاربری که فونت‌ها، رنگ‌ها، عناصر طراحی و صداهای «سفارشی» را شامل شده، ارائه دهد.Nothing پیش نمایشی از چشم انداز نرم افزاری خود را در ماه آوریل از طریق لانچری ارائه می دهد که کسانی که گوشی های اندرویدی منتخب دارند، فرصت دانلود را خواهند داشت.

به طور خلاصه، ظاهراً به نظر می رسد که Nothing امیدوار است همان جایی که وان پلاس قبل از ترک پی از شرکت و ادغام آن با اوپو متوقف شد، ادامه دهد. در آن زمان، بسیاری از طرفداران قدیمی وان پلاس احساس کردند که این شرکت با تصمیم خود برای گسترش به بازار گوشی های ارزان قیمت با ارائه آنچه که آنها به عنوان دستگاه های اوپو تغییر نام تجاری می دیدند، عملاً از ارائه خدمات به آنها دست کشیده است.

در حالی که اکثر افراد تصور می‌کردند که Nothing در نهایت یک گوشی را با توجه به تاریخچه کارل پی معرفی می‌کند، این مفروضات در ابتدای مارس زمانی که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه Nothing گوشی هوشمندی را در جلسات خصوصی در کنگره جهانی موبایل نشان داده بود، بسیار واقعی‌تر شد. فقط چند روز بعد، افشاگر ایوان بلاس عکسی از یکی از ملاقات‌هایی که پی با کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام گرفته بود را به اشتراک گذاشت که در آن می‌توانید پی را در حالی که گوشی‌ای اعلام‌نشده در دست دارد، ببینید.

کارل پی Phone 1 را به عنوان بخشی از یک اکوسیستم گسترده تر قرار داد که برای برندهای دیگر باز خواهد بود. او گفت امیدوار است اکوسیستمی ایجاد کند که انسجامی شبیه اپل بین محصولات و خدمات مختلف داشته باشد و در عین حال به مردم اجازه دهد از هر دستگاهی که می‌خواهند استفاده کنند. او گفت: “این شروع یک اکوسیستم محصول باز و متنوع است که به مردم امکان انتخاب واقعی می دهد. ما در حال ساخت متقاعد کننده ترین جایگزین برای اپل هستیم.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا