اپل امروز iOS 15.2 و iPadOS 15.2 را برای دستگاه های واجد شرایط منتشر کرد. به عنوان یک نسخه، تغییرات پیشگامانه ای را که معمولاً در یک ارتقاء بزرگ مشاهده می کنید، ایجاد نمی کند، اما تعداد کمی از ویژگی های جدید در سراسر سیستم عامل ها و سرویس ها و برنامه های مرتبط وجود دارد.

بروزرسانی جدید گزینه Items That Can Track Me را در اپلیکیشن Find My می افزاید تا به به شما کمک کند بفهمید که آیا ایرتگ هایی که به شما تعلق ندارند، مکان شما را پخش می‌کنند یا خیر. یک ویژگی Hide My Email جدید آدرس‌های ایمیل تصادفی ایجاد می‌کند که می‌توانید هنگام ارسال یا پاسخ به ایمیل از آنها استفاده کنید.

آدرس ایمیل تصادفی روی پیام‌های شما ظاهر می‌شود، اما شما هر گونه پاسخی را به آدرس ایمیل واقعی خود دریافت خواهید کرد. برای اجرای این ویژگی، هنگام نوشتن پیام یا پاسخ، روی قسمت “From” تپ کرده و روی گزینه “Hide My Email” کلیک کنید. با به‌روزرسانی، می‌توانید فردی را که به آن اعتماد دارید به عنوان مخاطب قدیمی خود انتخاب کنید. این شخص می‌تواند به حساب‌های آنلاین شما دسترسی داشته باشد و پس از قبولی، اطلاعات شخصی شما را بخواند. اطلاعاتی که می‌توانند جمع‌آوری کنند شامل عکس‌ها، پیام‌ها، یادداشت‌ها، فایل‌ها، مخاطبین، رویدادهای تقویم، برنامه‌هایی که دانلود کرده‌اید، پشتیبان‌گیری از دستگاه و موارد دیگر است.

برای تنظیم مخاطب قدیمی خود، به تنظیمات بروید و روی نوار بالای صفحه که نام شما در آن است کلیک کنید. با رفتن به “Password and Security” > “Legacy Contact” و کسی را که به آن اعتماد دارید انتخاب کنید تا پس از مرگتان به داده‌های حسابتان دسترسی داشته باشد، ادامه دهید. هر دو نسخه Apple Music Voice Plan را اضافه می کند که یک ردیف اشتراک جدید که دسترسی به موسیقی را با استفاده از سیری فراهم می کند.

این به‌روزرسانی همچنین شامل گزارش حریم خصوصی برنامه، ویژگی‌های ایمنی جدید برای کودکان و والدین در پیام‌ها، و سایر ویژگی‌ها و رفع اشکال برای آیفون شما می‌شود. هنگامی که اعلان آماده بودن به روز رسانی را دریافت کردید، به Settings > General > Software Update بروید تا آن را دانلود و نصب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *