سیستم عامل iOS 15 تعدادی ویژگی را به همراه دارد که بر حریم خصوصی، کارایی یا تناسب اندام شما تأثیری نمی گذارد. یکی از آنها قابلیت جدید تغییر پس زمینه نسخه موبایل مرورگر سافاری است، به طوری که وقتی صفحه جدیدی را باز می کنید، به چیزی زیبا یا رنگارنگ نگاه می کنید. این فرآیند تقریباً ساده است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

پس از ورود به اپلیکیشن سافاری، صفحه جدیدی را باز خواهید کرد. به دنبال مربع دوتایی در گوشه پایین سمت راست بگردید و روی آن تپ کنید. تصاویر کوچک تمام صفحاتی که در حال حاضر در سافاری باز هستند را خواهید دید. (اگر تعداد زیادی از آنها وجود دارد، ممکن است بخواهید از این فرصت برای خلاص شدن از شر چند مورد استفاده کنید.) روی علامت مثبت در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.اکنون در Customize Start Page هستید. به دنبال دکمه Edit بگردید و روی آن کلیک کنید.

اکنون، می‌توانید یکی از پس‌زمینه‌هایی را که اپل قرار داده، انتخاب کنید یا روی مربع با علامت مثبت کلیک کنید تا یکی از پس‌زمینه‌های خود را انتخاب کنید. اگر دومی را انتخاب کردید، برای انتخاب به برنامه Photo خود منتقل خواهید شد.

روی تصویری که می‌خواهید استفاده کنید، تپ کنید و به Customize Start Page بازگردانده می‌شوید. اکنون تصویر جدید شما جای مربع را با علامت مثبت گرفته و برجسته شده است. اگر از انتخاب خود راضی هستید، صفحه را ترک کنید. اگر می‌خواهید چیز دیگری را انتخاب کنید، کافی است دوباره روی آن مربع تپ کنید تا چیزی متفاوت انتخاب کنید، یا روی یکی از پس‌زمینه‌های از پیش نصب شده اپل کلیک کنید.

بخش Customize Start Page را ترک کنید، و خواهید دید که صفحه جدید سافاری شما اکنون پس‌زمینه جدیدی دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *