گوگل اکنون به شما امکان می‌دهد نحوه رسیدگی به تماس‌های دریافتی توسط سرویس Voice را سفارشی کنید. از امروز، می‌توانید برنامه را طوری پیکربندی کنید که تماس‌ها را از هر فرد یا گروهی از مخاطبین به یک شماره تلفن مرتبط یا پست صوتی خود ارسال کند. به‌طور جداگانه، می‌توانید قاعده‌ای تنظیم کنید که پیام‌های صوتی سفارشی را برای مخاطبین خاص پخش کند. همچنین اگر می‌خواهید از تماس تلفنی خودداری کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد، می‌توانید به آن بگویید افراد را غربال کند.

گوگل گفت که گزینه‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های دریافتی را به روش‌هایی هدایت کنند که تکمیل کننده گردش کار فعلی آنها باشد. برای شروع استفاده از این ویژگی، به وب سایت گوگل ویس بروید و روی نماد چرخ دنده واقع در بالای رابط کلیک کنید. سپس روی Calls و سپس Choose a rule کلیک کنید. توجه داشته باشید که در برنامه تلفن همراه، فقط می‌توانید قوانینی را که قبلاً تنظیم کرده‌اید مشاهده کنید. شما فعلا نمی توانید موارد جدیدی ایجاد کنید.

با وجود داشتن تمایز به عنوان یکی از طولانی ترین سرویس های گوگل، ویس در سال های اخیر تنها مورد توجه پراکنده غول جستجو قرار گرفته است. پیش از امروز، آخرین به‌روزرسانی که این شرکت برای ویس منتشر کرد، غیرفعال کردن یکی از مفیدترین ویژگی‌های آن بود و به این ترس منجر شد که ممکن است گوگل به زودی این سرویس را متوقف کند، اما به‌روزرسانی امروز نشان می‌دهد که Voice هنوز پاپرجاست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *