صوتی و تصویری

رونمایی سامسونگ از مانیتور 240 هرتزی Odyssey Neo G8

سامسونگ امروز از سه مدل مانیتور جدید خود برای سال 2022 پرده برداری کرد. قرار است همه آنها به طور رسمی در جریان نمایشگاه CES 2022 از 5 تا 7 ژانویه در لاس وگاس به نمایش گذاشته شوند.

اولین مانیتور جدید سامسونگ Odyssey Neo G8 است که اولین مانیتور در جهان بوده که مجهز به پنل 240 هرتزی با وضوح 4K می باشد. همچنین این مانیتور دارای انحنای 1000R و نور پس زمینه کوانتوم Mini LED است. سیستم نور پس زمینه mini LED از واحدهایی استفاده می کند که 1/40 اندازه واحدهای LED معمولی هستند. با فناوری‌های کوانتوم Matrix و HDR 2000 سامسونگ، صفحه نمایش می‌تواند حداکثر روشنایی 2000 نیت را در محتوای HDR با تنظیم نور پس‌زمینه 4096 استپ به دست آورد.

این مانیتور همچنین از دو پورت HDMI 2.1 و یک اتصال DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کند. ویژگی +Auto Source Switch به طور خودکار منابع را با روشن شدن دستگاه متصل تغییر می دهد. ویژگی CoreSync نور RGB را در پشت مانیتور تنظیم می کند تا با محتویات صفحه مطابقت داشته باشد.

مدل بعدی Smart Monitor M8 است که مجهز به وب کم بوده و با اپلیکیشن داخلی Google Duo کار می کند. این مانیتور همچنین با اپلیکیشن هایی سرویس‌های استریم از پیش نصب شده بوده که به شما امکان می‌دهد از مانیتور به عنوان یک تلویزیون هوشمند بدون نیاز به اتصال به دستگاه منبع استفاده کنید. این محصول جدید یک پنل 32 اینچی با رزولوشن UHD و همچنین یک کنترل از راه دور بی سیم، مشابه با تلویزیون های سامسونگ، دارد.

در نهایت، سامسونگ S8 وجود دارد که برای خلاقان محتوا طراحی شده است. این نمایشگر در اندازه‌های 32 و 27 اینچی با وضوح UHD عرضه می‌شود و اولین مانیتور جهان است که گواهی عدم تابش نور را توسط Underwriters Laboratories دریافت کرده است. S8 دارای پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3، گواهی VESA DisplayHDR 600 (فقط 32 اینچی) و پشتیبانی از شبکه سیمی است. این دستگاه دارای اتصال USB-C است و می تواند به لپ تاپ های پشتیبانی شده متصل شود تا سیگنال های صوتی و تصویری را به مانیتور و داده های اترنت ارسال کند و 90 وات برق از مانیتور به لپ تاپ منتقل دهد.

این مانیتورها قرار است در نیمه اول سال 2022 عرضه شوند. اطلاعات بیشتر در طول نمایشگاه CES 2022 فاش خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا