در چند سال گذشته تعداد روزافزونی از پروژکتورهای هوشمند وجود داشته است که یک پروژکتور دیواری استاندارد را با یک سیستم رسانه داخلی (معمولاً برخی از انواع اندروید) ترکیب می کنند. انکر تعدادی از آنها را تحت نام تجاری Nebula خود دارد و پروژکتور هوشمند Mi شیائومی نمونه دیگری است. سامسونگ اکنون با «Freestyle که یکی از معرفی‌های اصلی این شرکت در نمایشگاه CES 2022 بوده، وارد این بازار شده است.

سامسونگ می گوید Freestyle یک پروژکتور، بلندگوی هوشمند و دستگاه روشنایی محیطی است که همگی در یک دستگاه سبک وزن و قابل حمل قرار می گیرند. وزن آن 830 گرم (1.82 پوند / 29.2 اونس) است و دارای یک جعبه چرخشی منحصر به فرد است که به آن اجازه می دهد 180 درجه بچرخد. سامسونگ می‌گوید تا زمانی که شارژ 50 وات/20 ولت (یا بالاتر) توسط آداپتور یا باتری پشتیبانی شود، می‌توان آن را با اتصال استاندارد USB-PD تغذیه کرد. برخلاف بسیاری از پروژکتورهای هوشمند Nebula که توسط Anker فروخته می شوند، به نظر نمی رسد باتری داخلی وجود داشته باشد – Freestyle قطعاً برای استفاده در داخل خانه و نزدیک منبع برق در نظر گرفته شده است.

طراحی چرخشی این امکان را به آن می‌دهد تا بین دیوارها و سقف‌ها جابه‌جا شود بدون اینکه توسط اشیاء دیگر تکیه‌گاه شود. مانند اکثر پروژکتورهای هوشمند، از کیستون خودکار پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند زاویه سطح طرح ریزی را تشخیص دهد و در صورت نیاز تصویر را برای جلوگیری از اعوجاج تنظیم کند. سامسونگ می‌گوید که می‌تواند تصاویری تا اندازه 100 اینچ را نمایش دهد، اما هیچ اشاره‌ای به سطح روشنایی ندارد، که معمولاً در جایی است که پروژکتورهای کوچک به این اندازه کوتاه می‌آیند – تصاویر روشن‌تر به لامپ‌های بزرگ‌تر (و سنگین‌تر) نیاز دارند.

تجربه نرم‌افزاری باید تقریباً مشابه آنچه در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌بینید، با برنامه‌های پخش داخلی و عملکرد کستینگ/آینه برای دستگاه‌های اندروید و iOS باشد. همچنین دارای میکروفون های میدان دور است، بنابراین دستیار صوتی Freestyle می تواند صدای افراد را از طرف دیگر اتاق بشنود. سامسونگ نگفته است که کدام دستیارهای صوتی در این دستگاه ارائه می شود، اما با توجه به اینکه نرم افزار باید با تلویزیون های این شرکت مطابقت داشته باشد، Bixby و Google Assistant احتمالا در دسترس خواهند بود. حالت بلندگوی هوشمند و همچنین افکت نورپردازی حالت نیز موجود است.

سامسونگ می‌گوید Freestyle برای پیش‌سفارش اواخر امروز (4 ژانویه) احتمالاً در فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *