صوتی و تصویری

معرفی NexMonitor و NexPad با توانایی تبدیل گوشی به دسکتاپ یا تبلت

شرکت Nex Computer، دو محصول جدید را در CES 2022 به نمایش گذاشته است: NexPad و NexMonitor. مانند NexDock، این محصولات جدید یک راه‌حل اتصال برای گوشی هوشمند شما ارائه می‌دهند، اما دارای فرم فاکتورهای متفاوتی هستند. NexPad یک داک به سبک تبلت است که گوشی شما را به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ تبدیل می کند، در حالی که NexMonitor صفحه نمایش بزرگتری دارد که گوشی شما را به یک دسکتاپ تبدیل می کند.

همانطور که در تصویر می بینید، NexMonitor دارای یک پایه مغناطیسی در کنار نمایشگر است که می توانید گوشی خود را نصب کرده و آن را به سیستم متصل کنید. اگر دستگاهی دارید که دارای یک سیستم دسکتاپ یکپارچه است، مانند سامسونگ دکس، NexMonitor به شما امکان می دهد از گوشی خود در حالت دسکتاپ روی صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای سهولت استفاده، دستگاه‌های جانبی بی‌سیم را متصل کنید. در صورتی که گوشی شما دارای سیستم دسکتاپ یکپارچه نباشد، NexMonitor به سادگی صفحه گوشی شما را منعکس می کند.

علاوه بر این، اگر NexMonitor از مانیتورهای USB Type-C پشتیبانی می کند، می توانید به عنوان یک مانیتور معمولی با رایانه شخصی یا لپ تاپ خود استفاده کنید. این دستگاه همچنین از انتقال انرژی از طریق USB Type-C پشتیبانی می‌کند، که دستگاه‌های متصل را در حالت روشن نگه می‌دارد. NexMonitor در دو مدل با صفحه نمایش 2K یا 4K ارائه می شود. در حال حاضر برای پیش‌سفارش در وب‌سایت Nex Computer با قیمت اولیه 449 دلار در دسترس است.

NexPad در اصل همان NexMonitor است اما به شکل تبلت است. همچنین دارای یک برد نصب مغناطیسی برای تلفن شما در زیر صفحه نمایش 12 اینچی لمسی 1080p است. این همان عملکرد را در یک بسته قابل حمل تر ارائه می دهد که می توانید هنگام کار در حال حرکت با خود حمل کنید. NexPad همچنین برای پیش خرید در وب سایت Nex Computer با قیمت اولیه 249 دلار موجود است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا