ولوو می گوید که اولین خودروسازی خواهد بود که ادغام مستقیم با Google Home را در خودروهای خود ارائه می دهد. شما می توانید برخی از عملکردها را از راه دور از طریق گوگل اسیستنت کنترل کنید. ممکن است به تلفن خود بگویید درها را قفل کند یا از یک بلندگوی هوشمند بخواهید که ماشین شما را گرم کند، همانطور که برای خروج از خانه آماده می شوید.

احراز هویت دو مرحله ای برای “فرمان های حساس تر” مانند باز کردن قفل درها مورد نیاز است. همچنین می‌توانید از طریق گوگل اسیستنت اطلاعات مربوط به خودروی خود را بیاموزید. بعداً ویژگی‌های بیشتری اضافه می‌شود، مانند گزینه زمان‌بندی شارژ. ولوو ادغام Google Home را در ماه های آینده راه اندازی خواهد کرد. برای استفاده از آن، به یک سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به اندروید نیاز دارید که به برنامه Volvo Cars و یک دستگاه مجهز به Google Assistant متصل باشد.

این اولین بار نیست که ما شاهد ادغام با پلتفرم های خانگی متصل در خودروها هستیم. صاحبان جنرال موتورز و BMW می‌توانند دستگاه‌های هوشمند خانه را از وسایل نقلیه با الکسای داخلی کنترل کنند، در حالی که سامسونگ و گوگل داشبورد SmartThings را برای برخی از مدل‌های دارای Android Auto آورده‌اند. با این حال، Google Home یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های خانگی متصل است. اگر بلندگوی هوشمندی دارید که دستیار گوگل را فعال کرده، این ویژگی‌ها ممکن است مفید باشند.

علاوه بر این، یوتیوب اولین سرویس پخش ویدیو در سیستم اطلاعات سرگرمی ولوو خواهد بود. شما می توانید برنامه را از پلی استور دانلود کنید. این خودروساز داده های نامحدودی را در بازارهای خاص ارائه می دهد، بنابراین ممکن است بتوانید هر تعداد ویدیو را که دوست دارید تماشا کنید بدون اینکه نگران از بین بردن مقدار مجاز داده خود باشید. به دلایل ایمنی، تنها زمانی می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را روی صفحه تماشا کنید که خودرو ثابت باشد. این تضمین می‌کند که ولوو از جنجال‌هایی که اخیراً تسلا در آن درگیر شده بود، جلوگیری می‌کند، زمانی که مشخص شد بازی‌ها در سیستم اطلاعات سرگرمی هنگام حرکت ماشین قابل بازی هستند.

سایر برنامه هایی که دارندگان ولوو به زودی می توانند در سیستم اطلاعات سرگرمی خود دانلود کنند عبارتند از برنامه های ناوبری Sygic و Flitsmeister، برنامه های شارژ ChargePoint و Plugshare و خدمات پارکینگ SpotHero و ParkWhiz.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *