ایسوس تعداد زیادی کامپیوتر را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. ستاره اصلی این نمایشگاه Zenbook 17 Fold بود، یک دستگاه تاشو که می تواند به عنوان دسکتاپ، لپ تاپ یا تبلت به دلخواه استفاده شود. در حالی که، اکثر موارد دیگر به روز رسانی به ترکیب موجود بودند. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که این شرکت از دستگاه جالب دیگری به شکل ExpertBook B3 Detachable رونمایی کرده است.

تبلت ایسوس ExpertBook B3 Detachable یک تبلت 2 در 1 با پردازنده ARM و ویندوز 11 پرو است. به طور خاص، این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7C نسل 2 با 8 گیگابایت رم LPDDR4 و 128 گیگابایت حافظه eMMC استفاده می کند. چیپست فوق الذکر هیولایی نیست، با این وجود، برای کارهای سبک کافی است. متأسفانه، ایسوس تمامی مشخصات و قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است. اما ما یک یا دو چیز در مورد این دستگاه می دانیم.

برای شروع، شبیه به ایسوس کروم بوک Detachable CM3 است. این بدان معناست که همراه با لوازم جانبی کیبورد و پایه مغناطیسی است. این لوازم جانبی رسماً به ترتیب ExpertBoard و ExpertStand نامیده می شوند. این تبلت همچنین دارای یک قلم داخلی است. این شرکت ادعا می کند که این قلم تنها با 15 دقیقه شارژ تا 45 دقیقه استفاده می کند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، تبلت دارای گواهی MIL-STD 810H صفحه نمایش 16:10، دکمه روشن/خاموش، کلید تنظیم صدا، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *