گجت و پوشیدنی

معرفی هدفون بیسیم جدید سنهایزر HD 450SE

سنهایزر جدیدترین هدفون بیسیم خود را با نام HD 450SE با قیمت 203 دلار روانه بازار کرد. هدفون‌ بی‌سیم جدید سنهایزر دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، پشتیبانی داخلی از آمازون الکسا و عمر باتری 30 ساعت پخش با یک بار شارژ را ارائه دهد. سیری و دستیار گوگل نیز در هدفون بی سیم HD 450SE پشتیبانی می شوند.

HD 450SE از نظر مشخصات با هدفون بی سیم HD 450BT که در سال 2020 عرضه شد، با برخی پیشرفت های نوآورانه در همه جا، شباهت زیادی دارد. هدفون بی سیم دارای دکمه های کنترل موسیقی بصری در نوک انگشتان شما، مبدل های دینامیکی 32 میلی متری، میکروفون MEMS شکل دهنده پرتو دوگانه، محدوده پاسخ فرکانسی تا 22 کیلوهرتز، و طراحی ارگونومیک موثر با گوش کاپ های راحت و تاشو هستند.

اتصال هدفون بی سیم HD 450SE از طریق بلوتوث 5.0 است در حالی که باتری را می توان با استفاده از پورت USB-C شارژ کرد. یک دکمه دستیار صوتی اختصاصی وجود دارد، در حالی که پشتیبانی اپلیکیشن از طریق برنامه Sennheiser Smart Control در اپ استورهای مربوطه برای دستگاه های اندروید و iOS موجود است. با این برنامه، کاربر می تواند چندین ویژگی را متناسب با خلق و خوی شخصی سازی کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا