علیرغم درز اطلاعات Fenix 7 در CES 2022، ولی این ساعت در رویداد حضور نداشت. ولی گارمین تصمیم گرفت که به طور جداگانه ساعت های هوشمند GPS دار مولتی اسپورت خود را امروز معرفی کند. علاوه بر Fenix 7، این شرکت همچنین نسخه به روز شده ساعت Epix را با نمایشگر رنگی همیشه روشن معرفی کرد.

برخی از چیزهای ساعت هوشمند جدید Fenix 7 برای طرفداران گارمین آشنا خواهد بود. این ساعت در سه اندازه 47 میلیمتری، 42 میلیمتری و 51 میلی متری عرضه می شود. Fenix 7S و 7 در نسخه‌های معمولی ساخته شده از پلیمر تقویت‌شده با فیبر ارائه می‌شوند، اما نسخه‌های Solar Edition و Sapphire Solar Edition برای هر سه مدل نیز وجود دارند. علاوه بر این، Sapphire Solar Editions متریال را به تیتانیوم و صفحه نمایش یاقوت کبود برای دوام بیشتر ارتقا می دهد.

همانطور که از نام ها پیداست، گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را نیز به هر سه اندازه اضافه کرد. گارمین می‌گوید که در مقایسه با Fenix 6X Pro، این ساعت‌ها 54 درصد سطح خورشیدی بیشتری دریافت می کنند – و ظاهراً این به معنای عمر باتری طولانی‌تر است. با فعال بودن GPS، گارمین می گوید حداکثر عمر باتری 7S تا 90 ساعت و با شارژ خورشیدی 162 ساعت است. اعداد برای 7 از 136 ساعت به 289 ساعت با خورشید افزایش می یابد. برای 7X، گارمین می‌گوید که با شارژ خورشیدی 213 ساعت یا 578 ساعت وقت خواهید داشت. البته، همه اینها تخمین‌ها هستند، و آنچه که در واقع به دست می‌آورید تا حد زیادی به استفاده فردی شما بستگی دارد.

ساعت‌های Fenix 7 همگی از تمامی سیستم‌های ماهواره‌ای اصلی پشتیبانی می‌کنند، اما محدوده فرکانس L5 را برای دقت بهتر در «محیط‌های چالش‌برانگیز GPS» اضافه می‌کنند. L5 یکی از سه سیگنال GPS “مدرن شده” برای استفاده غیرنظامی است که به گفته دولت ایالات متحده، “قدرت بالاتر، پهنای باند بیشتر و طراحی سیگنال پیشرفته” دارد. این مجموعه همچنین دارای قابلیت‌های صفحه لمسی است – اما نگران نباشید، گارمین از کنترل دکمه‌ها خلاص نمی‌شود. ایده این است که راه‌های متعددی را برای پیمایش در منوها ارائه دهید، مانند پیمایش در تنظیمات یا بزرگ‌نمایی روی نقشه‌های GPS.

7X همچنین دارای یک چراغ قوه LED جدید براق با نور قرمز یا سفید قابل تنظیم است تا به ورزشکاران چند منظوره کمک کند تا در طول فعالیت های شبانه ببینند و دیده شوند. گارمین می‌گوید با دو بار ضربه زدن فعال می‌شود و برای کاربران چپ‌دست و راست‌دست کار می‌کند. گارمین می‌گوید این چراغ‌ها مانند چراغ‌های سر و عقب در خودروها عمل می‌کند تا دیگران درک بهتری از سمتی که فرد در حال حرکت است داشته باشند.

برای نرم‌افزار، گارمین ابزار Real-Time Stamina را اضافه می‌کند تا به شما کمک کند استقامت بالقوه‌ای را که در شدت متوسط خواهید داشت با استقامت شما در سطح تلاش فعلی‌تان مقایسه کنید. این شرکت همچنین یک ویژگی نقشه برداری جدید به نام Up Ahead اضافه کرده که موقعیت ایستگاه های امدادی، ارتفاعات، آب و سایر نقاط مورد علاقه در یک مسیر خاص را به کاربران می گوید.

در همین حال، پس از هفت سال عرضه Epix، این شرکت نسخه بروزرسانی شده این ساعت را ارائه کرد. Epix جدید اساساً همان چیزی است که اگر Fenix 7 را بردارید و بپرسید، “اگر صفحه نمایش انعکاسی را با یک صفحه نمایش OLED 1.3 اینچی همیشه روشن عوض کنم، چه می شود؟” این ساعت در سه مدل 47 میلی‌متری عرضه می‌شود و بسیاری از ویژگی‌های Fenix 7 مانند دکمه‌ها، صفحه‌های لمسی و Real-Time Stamina را در خود دارد.

تفاوت اصلی بین این دو خط این است که Epix چراغ قوه LED جدید ندارد یا از شارژ خورشیدی پشتیبانی نمی کند. در مورد عمر باتری، گارمین ادعا می کند که Epix می تواند تا 16 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد – و با فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن، 6 روز قابل توجه است. هر دو سری ساعت‌های هوشمند از اعلان‌های فشار، Garmin Pay، ذخیره‌سازی موسیقی و ویژگی‌های ایمنی نیز پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین دارای ویژگی های معمول سلامت گارمین مانند نظارت بر ضربان قلب، تنفس، پایش استرس، باتری بدن، سن تناسب اندام و پایش خواب هستند. قیمت سری Fenix 7 از 699.99 دلار شروع شده و تا 899.99 دلار می رسد. در همین حال، مدل Epix نیز با قیمت پایه 899.99 دلار شروع شده و تا 999.99 دلار افزایش می یابد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *