نرم افزار و اینترنت

اپل گزینه Unlisted Apps را به اپ استور اضافه می کند

اپل اکنون از اپلیکیشن های فهرست نشده یا Unlisted Apps در اپ استور خود پشتیبانی می کند. اینها فقط با یک لینک مستقیم قابل کشف خواهند بود و در پلتفرم برای عموم در دسترس نخواهند بود.

اپل تصور می کند که این اپلیکیشن ها برای مخاطبان محدودی مانند کارمندان، دانش آموزان یا شرکت کنندگان در کنفرانس مورد استفاده قرار گیرد و اپلیکیشن های جدید از طریق پلتفرم Apple School Manager و Apple Business Manager در دسترس خواهند بود. Unlisted apps همچنان باید توسط تیم بررسی برنامه اپل تأیید شوند.

برنامه‌های فهرست‌نشده باید «آماده برای توزیع نهایی» باشند، به این معنی که نسخه‌های بتا و نسخه‌های پیش‌نشر واجد شرایط نخواهند بود. برنامه‌نویسانی که برنامه‌هایشان قبلاً در اپ استور فهرست شده‌اند و می‌خواهند نسخه‌های فهرست‌نشده داشته باشند، فقط باید درخواست جدیدی برای نسخه فهرست‌نشده ارسال کنند.

برنامه‌هایی که فقط برای استفاده در پلتفرم‌های Apple Business Manager یا School Manage تأیید شده‌اند، باید اقدامات بیشتری مانند ایجاد رکورد برنامه جدید در اپ استور، آپلود باینری و سپس تنظیم روش توزیع روی Public قبل از تکمیل فرم درخواست فهرست نشده انجام دهند. اپل همچنین توصیه می کند که توسعه دهندگان از مکانیزمی در اپلیکیشن های خود استفاده کنند که از استفاده غیرمجاز جلوگیری می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا