نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت مشغول کار روی ایموجی سه بعدی برای ویندوز 11 است

به نظر می رسد که مایکروسافت پس از اینکه سال گذشته اولین شکلک سه بعدی فعال را برای ویندوز منتشر و سپس تنها نسخه های دو بعدی را در ویندوز 11 عرضه کرد، همچنان در حال کار بر روی ایموجی های سه بعدی است. ناندو کاستا، طراح برجسته مایکروسافت، اخیراً فاش کرد که این شرکت همچنان در حال کار بر روی سه بعدی‌تر کردن شکلک‌های ویندوز 11 است.

روز جمعه، کاستا یک پست وبلاگی در مورد مسیر جدید مایکروسافت برای سیستم ایموجی خود نوشت که در آن تلاش این شرکت به سمت سه بعدی پس از هکاتون 2020 توضیح داده شد. کاستا در پاسخ به توییت شخصی که می‌خواهد شکلک‌های سه‌بعدی در ویندوز 11 داشته باشد، با چهره‌ای خندان با شکلک‌های عرق‌ریز، می‌گوید: «در حال کار روی آن هستیم». ما هنوز نمی دانیم که ایموجی های سه بعدی چه زمانی در ویندوز 11 ظاهر می شوند، اما حداقل مایکروسافت هنوز در تلاش است تا دیدگاه اصلی خود را زنده کند.

در حالی که مایکروسافت از ایموجی های سه بعدی رونمایی کرد و قول داد که بخشی از ویندوز 11 باشند، این شرکت به طور شگفت انگیزی بدون توضیح به طراحی مسطح دو بعدی بازگشت. احتمالاً به این دلیل است که طراحی دو بعدی مسطح تر در چندین برنامه بهتر عمل می کند. همچنین ممکن است برخی از محدودیت‌های فنی در ویندوز وجود داشته باشد که مایکروسافت باید قبل از اینکه ایموجی‌های سه بعدی به واقعیت تبدیل شوند، آنها را برطرف کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا