آیا از باز کردن تصادفی Voice Control در حالی که دکمه Side یا Home را در آیفون خود فشار داده و نگه دارید، خسته شده اید؟ در این صورت، به راحتی می توان این ویژگی را خاموش کرد و کاری انجام ندهد.

در آیفون خود، می توانید کاری کنید که دکمه Home (یا Side) دستیار سیری، ویس کنترل را راه اندازی کرده یا کاری انجام ندهید. در این راهنما یاد خواهید گرفت که چگونه دکمه را طوری تنظیم کنید که هیچ اقدامی انجام ندهد. بعداً اگر نظرتان تغییر کرد، می توانید دوباره قابلیت Voice Control را فعال کنید.

برای حذف Voice Control، ابتدا اپلیکیشن Settings را در آیفون خود باز کنید. در تنظیمات، روی «Accessibility» ضربه بزنید. اگر این گزینه را نمی بینید، روی “General” ضربه بزنید و سپس “Accessibility” را انتخاب کنید.

صفحه «Accessibility» بسته به اینکه آیفون شما دکمه هوم دارد یا خیر، گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. اگر آیفون شما دکمه هوم ندارد، روی گزینه “Side Button” ضربه بزنید. اگر آیفون شما یک دکمه فیزیکی هوم ارائه می دهد، روی گزینه “Home Button” ضربه بزنید.

در صفحه باز شده، در بخش “Press and Hold to Speak” گزینه “Off” را انتخاب کنید. هنگامی که دکمه Home یا Side را فشار داده و نگه دارید، کنترل صوتی راه اندازی نمی شود. بعداً برای فعال کردن Voice Control، گزینه Voice Control را انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *