نرم افزار و اینترنت

امکان ارسال لایک استوری خصوصی در اینستاگرام میسر شد

اینستاگرام متا روش جدیدی را برای تعامل افراد با استوری ها معرفی کرد. از امروز، می‌توانید زمانی که شخصی تصویر یا ویدیویی را به اشتراک می‌گذارد که توجه شما را جلب می‌کند، مانند خصوصی ارسال کنید. پیش از این، تنها راه برای پاسخ به یک استوری ارسال پیام مستقیم یا واکنش ایموجی به سازنده بود. در هر صورت، پاسخ شما در صندوق ورودی پیام‌های آنها نشان داده می‌شود و در نتیجه رابط کاربری را به هم می‌ریزد.

پس از دسترسی به این ویژگی، نماد قلب جدیدی را خواهید دید که بین قرص “Send Message” و نماد هواپیما قرار دارد. اگر تصمیم دارید برای شخصی یک استوری مانند بفرستید، در صفحه نمایشگر نشان داده می شود، که می توانید با مشاهده دوباره استوری خود به آن دسترسی داشته باشید. افرادی که استوری های شما را به صورت عمومی مشاهده می کنند، تعداد لایک نمی بینند.

به گفته آدام موسری، ایده در اینجا این است که مطمئن شویم مردم می توانند حمایت بیشتری از یکدیگر ابراز کنند، اما همچنین DM ها را کمی تمیز کنیم. پیام‌رسانی برای ما یک اولویت کلیدی است و بخش بزرگی از آن تمرکز بر DM‌های بین شما و افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید. لایک‌های استوری اساساً نحوه استفاده شما از اینستاگرام را تغییر نمی‌دهند، اما در عین حال، یک افزونه خوشایند است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا