لپ تاپ

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی بوک 2 پرو و پرو 360

سامسونگ قبلاً گوشی‌های هوشمند گلکسی S22 خود را معرفی کرده بود، بنابراین لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 2 پرو در ردیف بعدی قرار داشتند. درست قبل از اولین روز MWC 2022 در بارسلونا، ما شاهد معرفی گلکسی بوک 2 پرو و گلکسی بوک 2 پرو 360 بودیم – دو لپ تاپ که هر کدام در دو اندازه عرضه می شوند.

اولین مورد یک نوت بوک ساده با پنل AMOLED و پشتیبانی از قلم S است، در حالی که 360 دارای یک لولا است که به دستگاه اجازه می دهد به حالت تبلت تبدیل شود و می توان از آن به صورت ایستاده یا دراز کشیده روی صفحه کلید خود استفاده کرد. اکنون در این ویدیو، نگاه نزدیکی به دو لپ تاپ جدید و قابلیت های جدید آنها شده است.

سامسونگ به باریک و سبک بودن این لپ تاپ ها افتخار می کند. می توانیم تأیید کنیم که وزن کمی بیش از 1 کیلوگرم (به طور دقیق 1040 گرم) از مدل 13.3 اینچی کمتر احساس می شود. نوع 15.6 اینچی نیز در مقایسه با دستگاه های هم رده، بسیار سبک است. این شرکت واقعاً کار بزرگی برای ارائه لپ‌تاپ‌ای انجام داد که بتواند به هر جایی ببرد. لپ‌تاپ‌های نازک معمولاً با عمر باتری بی‌نظیر همراه هستند، اما سامسونگ باتری 63 وات ساعتی را به گلکسی بوک های 13.3 اینچی مجهز کرده است، در حالی که مدل 15.6 اینچی دارای 68 وات ساعت است.

بله، این عدد با روشنایی تنظیم شده در 150 نیت به دست آمد، اما صفحه نمایش AMOLED به اندازه کافی روشن با کنتراست عالی است، بنابراین نباید در زندگی واقعی مشکلی ایجاد شود. در سمت چپ، سامسونگ لپ تاپ ها را به یک USB-C و یک پورت تاندربولت 4 مجهز کرده است. ما جک 3.5 میلی متری صدا، یک USB-C دیگر و یک کارت خوان در سمت راست داریم. یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. سامسونگ به استفاده از یک تراشه جداگانه برای امنیت افتخار می کند، به این معنی که انگشت در جای دیگری در حافظه لپ تاپ ذخیره نمی شود.

سامسونگ قابلیتی به نام تماس ویدیویی بهینه شده را توسعه داده است. حذف نویز هوش مصنوعی را با برنامه های VoIP پشتیبانی شده مانند زوم، تیم های مایکروسافت، وی چت، فیس بوک مسنجر، واتس اپ به ارمغان می آورد. سامسونگ و مایکروسافت چندین سال است که برای پیوند تلفن‌های همراه به ویندوز همکاری نزدیک داشته‌اند، و اکنون با One UI 4 در تلفن همراه، یک تغییر سریع برای اتصال سریع وجود دارد. کشیدن و رها کردن از لپ‌تاپ به پرچم‌دار گلکسی بسیار آسان است، و در حالی که مرور در تلفن اولویت اصلی نخواهد بود، پیش‌نمایش اعلان‌ها و تایپ کردن پاسخ سریع را انجام می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 2 پرو با پردازنده‌های i5 و i7 نسل دوازدهم اینتل معرفی شدند. این یک ویژگی مورد انتظار بود، اما واقعیت این است که باید کمی منتظر بمانیم تا آنها عرضه شوند. مدیران این شرکت وعده آوریل 2022 را دادند، اما باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چگونه با کمبود تراشه های احتمالی مقابله خواهد کرد و وضعیت ژئوپلیتیک فعلی نیز کمکی نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا