موبایل و تبلت

بررسی های iFixit از تعمیرپذیری پایین گلکسی S22 و S22 اولترا حکایت دارد

سری گلکسی اس 22 سامسونگ به طور کلی به عنوان گوشی پرچمدار عالی به نظر می رسد که دارای پیکربندی قدرتمند (حداقل در مورد نوع اسنپدراگون)، دوربین های اصلی ارتقا یافته در مدل های پایه و پلاس، و اسلات S Pen در نسخه اولترا است. طبق بررسی های انجام شده توسط تیم iFixit، یکی از چیزهایی که به اینجا نخواهید رسید، طراحی سازگار با DIY است. به طوریکه این تیم امتیاز تعمیرپذیری 3 از 10 به گلکسی اس 22 و اس 22 اولترا داده است.

به گفته iFixit، تنها نقطه ضعف اس 22 و اس 22 اولترا این بود که از پیچ های استاندارد فیلیپس استفاده می کردند. در غیر این صورت، فرآیند تعویض باتری را “بسیار دشوار” خواند و گفت تعمیرکاران برای باز کردن دستگاه با چسب بسیار مستحکمی که دورتادور قاب را پوشش داده است مواجه خواهند شد.

شکایات به اینجا ختم نشد، زیرا iFixit از فقدان دفترچه راهنمای سرویس عمومی رایگان برای تلفن‌ها ابراز تاسف کرد و از روند «بسیار بد» تعمیر صفحه‌نمایش انتقاد کرد. همچنین از بکارگیری از بدنه پشتی شیشه ای به جای پلاستیک بادوام تر، ابراز ناامیدی کرد. در هر صورت، امتیاز گلکسی اس 22 و اس 22 اولترا با دستگاه هایی مانند آیفون 13 پرو (6 از 10) و پیکسل 5a (6 از 10) فاصله زیادی دارد.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا