رپورتاژ آگهی

راهنمای کامل خرید قاب گوشی

شاید به خودتان بگویید مگر خرید قاب گوشی هم نیاز به راهنمایی دارد؟ بله دارد! در بازار لوازم جانبی موبایل که عملا بازار متنوع و البته پر محصولی هم هست، امکان تقلب و البته گمراه شدن خریدار وجود دارد. در این نقاله قصد داریم به بررسی قاب های موجود در بازار بپردازیم و نکاتی را که مورد نیاز است در رابطه با خرید قاب گوشی بدانید به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع قاب گوشی

همانطور که مطلع هستید قاب های گوشی، خلاف شکل و ظاهر از نظر مواد هم انواع مختلفی دارند. موادی که معمولا در تولید قاب های به کار می ورد از سیلیکون، تی پی یو و پلی کربنات می باشد که گاها با فلز هم ترکیب می شوند. از لحاظ شکل و ظاهر هم قاب های موبایل را می توان به قاب های ساده، محافظ لنزدار، ضد ضربه، طرح دار و فانتزی دسته بندی نمود.

قاب های ساده

قاب های ساده معمولا از جنس سیلیکون، تی پی یو یا پلی کربنات ساخته می شوند. که شکل شاهری آن کاملا ساده بوده و هیچ طرح و نقش خاصی ندارند و در برخی مدل ها، محافظ لنز بر روی قسمت پوشش لنز نیز قرار گرفته است.

قاب های سیلیکونی چه ویژگی های دارند ؟

حتما در رابطه با قاب سیلیکون در بازار زیاد شنیده اید و تقریبا هر قابی را که در بازار دیده اید به ان یک پشورد سیلیکونی داده اند! اما واقعیت چیست؟

به دلیل پرطرفدار بودن قاب های سیلیکونی معمولا فروشندگان برای تشویق به فروش سعی می کنند قاب های خود را با عنوان سیلیکون به فروش برسانند حالا از کجا بهمیم که قاب واقعا سیلیکونی است؟

قاب سیلیکونی اصلی از دو لایه تشکیل شده است، لایه اصلی آن سیلیکون مایع می باشد و لایه داخلی آن از پلی کربنات که به دو صورت زیر باز و زیر بسته در بازار به فروش می رسند و کیفیت های مختلفی نیز دارند.

چند نکته را به خاطر داشته باشید

  • قاب سیلیکونی اصلی کثیف نمی شود.
  • قاب سیلیکونی اصلی در برابر حرارت مقاوم می باشد.
  • قاب سیلیکونی اورجینال داخل آن موکت بوده و در قسمت دکمه ها کاملا نرم می باشد.
  • قسمت پشت قاب سیلیکونی اورجینال کاملا سخت و غیر قابل انعطاف می باشد !

با این نکاتی که به شما عرض شد می توانید در هنگام خرید قاب گوشی پوکو x3 پرو انتخاب بهتری داشته باشید.

قاب های محافظ لنز دار

این نوع قاب ها معمولا طراحی ساده ای دارند و یک پوشش برای محافظت از لنز در برابر ضربه استفاده می نمایند که در نوع طرح دار، ساده و یا ضد ضربه می توان آنها را پیدا کرد. امروزه با توجه به بزرگ شده اندازه لنز ها، این قاب ها طرفداران بیشتری پیدا کرده اند.

قاب های ضد ضربه

قاب های ضد ضربه شکل های مختلفی دارند که تقریبا در عمل به یک روش تولید می شوند، این نوع قاب ها از دو یا چند لایه از پلاستیک و پلی کربنات تکریب می شوند تا جذب ضربه ی بهتری داشته باشند. مدر برخی مدل ها از قاب های ضد ضربه هولدر یا نگهدارنده انگشت یا استند نیز قرار داده می شود تا عملکرد و کارایی این نوع قاب ها را افزایش دهد.

قاب های فانتزی

قاب های فانتزی از آن دسته قاب های گوشی موبایل هستند که فقط به جهت زیبایی تولید و عرضه می شوند و عموما استاندارد های ضربه پذیری و مراقبت از تلفن همراه در آن کمتر رعایت می شود و کاربرد ظاهری آن بیشتر از عملکرد نکهداری از تلفن همراه می باشد. این نوع قاب ها تنوع بسیار بالایی داشته و می توان در هر سبک و نوعی از این قاب ها در بازار یافت.

جمع بندی خرید قاب گوشی

سعی کرده ایم در این مقاله اطلاعات خوبی را در رابطه با خرید قاب گوشی به شما منتقل نماییم. اینکه چه قابی برای گوشی شما مناسب است بر اساس سلیقه و نوع نگهداری متفاوت است. اما سعی کنید در هنگام خرید فاکتور هایی که در باالا گفته شده را رعایت نمایید تا خرید خوبی را داشته باشید.

در هنگام خرید اینترنتی سعی کنید از فروشگاه هایی تهیه نمایید که خرید قاب گوشی پرداخت درب منزل را پشتیبانی نمایند تا با خیال آسوده خریدی مطمئن انجام دهید.

خرید قاب گوشی از اروس دیجیتال

اروس دیجیتال فروگاه تخصصی در زمینه پخش لوازم جانبی موبایل می باشد. از انجایی که این فروشگاه به صورت تخصصی در جانبی موبایل فعالی می نماید می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد.

اروس دیجیتال برخلاف اکثر فروشگاه ها تمامی کالاهای ارسالی را تست نموده و در صورت سلامت ارسال خواهد نمود. از طرفی با داشتن قابلیت پرداخت در محل می تواند تجربه خوبی از خرید اینترنتی برای شما رقم بزند.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا