امروز مایکروسافت دوربین هوشمند سرفیس هاب 2 را معرفی کرد. این دوربین نه تنها یک وبکم نبوده، بلکه در کلاس خودش بهترین و درجه حرفه ای است. به گفته ردموندی ها این اولین دوربین مجهز به هوش مصنوعی آنهاست که با قیمت 799.99 دلار عرضه می شود.

دوربین 12 مگاپیکسلی دارای میدان دید 136 درجه است و می تواند روی هر چیزی بین 0.4 تا 8 متر فوکوس کند. علاوه بر این، می تواند به طور همزمان بر روی این مناطق مختلف تمرکز کرده و به طور خودکار تشخیص دهد که چه کسی در یک اتاق کنفرانس صحبت می کند. همچنین یک ترافلاپ قدرت محاسباتی به تنهایی دارد؛ به هر حال، سرفیس هاب 2S از همان پردازنده ای استفاده می کند که در سرفیس پرو 6 وجود دارد، بنابراین می تواند از تقویت استفاده کند.

مایکروسافت همچنین می‌گوید که می‌تواند شیب، اعوجاج و اصلاحات زاویه باز را جبران کند و کاربران را در انواع وضعیت‌ها، شرایط نوری و اتاق تشخیص دهد. بدیهی است که این اولین وب کم مجهز به هوش مصنوعی نیست. در واقع، این روزها به نظر می رسد که هر سازنده وب کم ویژگی های هوش مصنوعی مانند تاری پس زمینه، تشخیص چهره و غیره را دارد.

تفاوت بزرگ در اینجا این است که سرفیس هاب 2، برای یک اتاق کنفرانس یا حتی یک اتاق شلوغ به جای یک نفر در یک دفتر کار خانگی ساخته شده است. در حالی که حتی چیزی به کوچکی آیپد مینی اپل می‌تواند چهره شما را تشخیص دهد و دوربین را با شما به اطراف حرکت دهد، دوربین هوشمند Surface Hub 2 برای تمرکز روی گروهی از افراد قرار دارد.

دوربین هوشمند سرفیس هاب 2 از امروز با قیمت 799.99 دلار در دسترس است، اگرچه از 31 می، این دوربین با نسخه 85 اینچی سرفیس هاب 2S همراه خواهد بود. مایکروسافت همچنین برخی از ویژگی‌های دیگر را که در ویندوز 11، مایکروسافت 365، تخته سفید و تیم‌ها در سرفیس هاب 2S، سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو در دسترس هستند، برجسته کرده است.

Whiteboard قبلا یک رابط کاربری داشت که برای اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بهینه شده بود، اما اکنون هدف آن همکاری از طریق تیم‌های مایکروسافت است. در Outlook، می توانید در RSVP ها مشخص کنید که قصد دارید به صورت مجازی یا حضوری شرکت کنید. این شرکت همچنین ایموجی های سه بعدی جدید خود را در Teams تبلیغ کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *